Mijn Communities
Help
Wout-Goedhuis
CONTRIBUTOR *

Vragen over controleren declaraties

door Wout-Goedhuis

Ik kreeg van een collega van de salarisadministratie een aantal opmerkingen over 'controleren declaraties'. Het komt voor dat de afbeelding die door de medewerker is bijgevoegd niet goed leesbaar is, wanneer er dan op 'afbeelding vergroten' wordt geklikt verschijnt vaak alleen een wit scherm, sommigen worden wel zichtbaar (beide afbeeldingen in .png formaat). De workaround is om de afbeelding op te slaan op de pc en het vanuit daar te openen. Is er iets dat we kunnen doen zodat alle afbeeldingen vergroot kunnen worden?

 

De tweede opmerking is dat de te controleren declaraties gesorteerd zijn op datum van de gemaakte kosten en niet op datum van invoer. Hierdoor kan het dus voorkomen dat na het controleren van een aantal declaraties er weer nieuwe worden toegevoegd die dan dus tussen de al gecontroleerde declaraties komen te staan. Vraag: Kunnen we dit anders inrichten?

2 ANTWOORDEN 2

door Bastiaan Friederichs

@Wout-Goedhuis Ik heb net zelf nog even geprobeerd met een PNG-bestand, maar zie geen gekke dingen.

BastiaanFriederichs_0-1720527873197.png

In dit geval is het fijn als je een ticket aanmaakt met daarbij je bevindingen (en bewijs). Denk er aan om het oorspronkelijke bestand (bijlage) ook toe te voegen zoals de medewerker dat gedaan heeft. Als het kan graag aangeven of de bijlage toegevoegd en/of bekeken wordt vanuit de Youforce App of desktop (Mijn Youforce) en wat de de versie e.d. is (dat kun je vinden in de Youforce App onder instellingen - ondersteuning).

Sowieso is het een goede test om te zien of er verschil zit tussen de App en Mijn Youforce.

Voor je tweede vraag, verwijs ik je graag naar het bericht dat ik gisteren gepubliceerd heb: Uitbreidingen Declaraties en Gewerkte dagen
Daarin noem ik een idee wat we zeker op termijn gaan oppakken, Overzicht declaratie voor managers  , laat daar vooral ook jouw mening en/of Kudos achter.

 

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo @Wout-Goedhuis
Ik heb jouw bericht verplaatst naar de community waar het team van declaraties bij hoort. 
@Bastiaan Friederichs Zou jij kunnen helpen met het beantwoorden van de vragen van Wout?

Alvast bedankt! 

Groeten Lotte