Mijn Communities
Help
Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

Waar kan ik zien welke wijzigingen via de app zijn ingediend?

door Edwin Schuijt1

Ik wil zien welke wijzigingen (bank rek nr, waarschuwen igv nood oa) er zijn ingediend via de app door een medewerker. In HRSS heb je het archief, maar waar is het archief/log van de mutaties via de app ?

7 ANTWOORDEN 7
Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Welk importproces behoort bij de mutaties die via Youforce App zijn ingediend? Ik heb de XPN gedraaid, zoals printscreen hierboven, echter geen log zichtbaar. 

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

door Edwin Schuijt1

Hoi Gerdine, bij ons is dat de XPN (API Import PS mutaties). je moet nog wel op het loepje klikken om de mutaties te zien.

Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Dag Edwin, bedankt voor je reactie. Helaas geen resultaat via de loep, ik ga schakelen met Visma via ticket. 

door Remco te Ronde

Hoi @Gerdine ,

 

Altijd goed om in dit soort gevallen een ticket aan te maken. Maar vermoedelijk hadden @karl Wegner en @Edwin Schuijt1 je al op de goede weg gebracht.

 

Enige waar ik nog aan dacht (voordat je het ticket aanmaakt) is of je het import proces XPN al wel hebt geactiveerd in HR Core Beaufort.

In de volgende YouTube video 'De basis functionaliteiten van de Youforce App' let mijn collega Frank vanaf 2:23 uit hoe je het de eerste keer moet activeren. Je kunt het ook lezen in de handleiding (vanaf pagina 7).

 

Hopelijk helpt dit je ook nog verder.

Groet,

Remco te Ronde
Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Dag Remco, heb het even gecheckt, maar ook dit is geactiveerd. Dit is overigens tevens standaard onderdeel wat in jullie procesbeschrijving staat bij de livegang naar BOL. 

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

door Edwin Schuijt1

Dank je wel Karl. Ik had dit in Beheer ergens verwacht. Ik zie ze nu inderdaad terug. 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Volgens mij in Beaufort. Er zijn verschillende importprocessen waaruit je kunt kiezen.

 

karlWegner_0-1721993683747.png