- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Kan iemand mij vertellen of een medewerker die uit dienst gaat en b.v. een half jaar later weer in dienst komt met een 2e dienstverband op hetzelfde personeelsnummer zijn oude personeelsdossier dan ook nog in kan zien? Ik kan dit nergens terug vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
Personeelsdossier
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @MdeBeer, de toegang tot Medewerkerdossier gaat op basis van klantnummer en medewerkernummer. En die zijn dan gekoppeld aan de Youforce-gebruiker. Dus alle dienstverbanden die gekoppeld zijn aan de Youforce-gebruiker zijn zichtbaar voor de medewerker in Medewerkerdossier. Dat kunnen dus meerdere dienstverbanden van 1 medewerkernummer zijn, of van verschillende medewerkernummers. Als je een nieuw dienstverband aan maakt in HR Core en er bestaat er al een met dezelfde medewerkergegevens dan zal het nieuwe dienstverband automatisch worden gekoppeld aan de bestaande gebruiker,
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @MdeBeer, bij het opslaan van documenten in het personeelsdossier kun je ook de documenten aan een dienstverband koppelen. Misschien dat het hier ook mee te maken heeft óf alleen betrekking heeft op de bewaartermijnen. Ik heb de uitvraag nu ook bij een huidige medewerker gedaan. Dus kom hier nog op terug of zij ook alles uit het vorige dienstverband kan zien. Wordt pas na de carnavalsweek 😉
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Lieke Sterk Huis , Ik ben benieuwd en hoor graag of dit het geval is. Dankjewel.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@MdeBeer ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij wel op voorwaarde dat de medewerker hetzelfde personeelsnummer krijgt (dus alleen een nieuw dienstverband).
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@MdeBeer Ik zou verwachten dat dit kan, zolang de medewerker niet uit het Youforce-portaal is verwijderd.