Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Afdeling meenemen in rapportage

door marjavanderkolk

Je kunt  een rapportage draaien in personeelsdossier. Echter in het overzicht wordt naast de naam van de medewerker niet de betreffende afdeling getoond. Is er een manier om de rapportage hierop aan te passen of kan dit niet en moet je dit op een andere manier bijv. via reporting zien te verkrijgen?Hoor graag of iemand het antwoord op deze vraag heeft. Bedankt alvast gr. Marja

Marja van der Kolk
3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Peter van Miltenburg
VISMA

door Peter van Miltenburg

Na verdere analyse betreft het hier de resultatenlijst die in Excel wordt opgevraagd. De documenten die niet aan een dienstverband zijn gekoppeld hebben een leeg dienstverbandnummer en ook een lege afdeling. 

door Peter van Miltenburg

@marjavanderkolk 
De rapportages bevatten alleen de persoonsnummer, dienstverbandnummer en naam van de medewerker. Het is niet mogelijk om daar gegevens bij te krijgen zonder dat de toepassing daarop wordt aangepast. De rapportages hebben al veel kolommen en er is destijds voor gekozen om informatie die niet relevant is voor het doel van het rapport weg te laten. Er zijn op dit moment geen plannen om de rapportages aan te passen. De medewerkerinformatie is wel te downloaden uit de Autorisatiemodule van Personeelsdossier (Koppelbestanden > Medewerkers) en op die manier te koppelen als een workaround.

marjavanderkolk
CHAMPION ***

@Peter van Miltenburg 

Kun je me uitleggen hoe ik dat dan vervolgens moet doen want het zegt me niets, Ikzie nu koppelbestanden staan in het autorisatiemodule van personeelsdossier en dan? wat zijn dan de vervolgstappen? Hoor graag van je terug. gr. Marja

Marja van der Kolk