om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Voor de registratie van BOSV in BO4 moet je onder meer gebruik maken van invoercode P12536 om de korting pensioenpremie op een juiste manier aan te sturen.
De referentietabel ontbreekt echter in BO4 zodat we niet de juiste keuze kunnen maken.
Kan deze toegevoegd worden?
Invoercode P13195 betreft eveneens korting Pfzw maar hier staat in BO4 vermeld: Vervallen
Willen jullie deze omschrijving in BO4 aanpassen?
@Eddie Veltman1 / @Saskia Pot : Kan het zijn dat het antwoord niet in deze post staat, maar in de call?
@HMogezomp1 @Saskia Pot het antwoord heb ik in de call ontvangen:
voor de registratie van BOSV in BO4 moet je onder meer gebruik maken van invoercode P12536 om de korting pensioenpremie op een juiste manier aan te sturen, de daarbij behorende referentietabel wordt in de oktober
release toegevoegd in BO4.
Invoercode P13195 betreft eveneens korting Pfzw maar hier staat in BO4 vermeld: Vervallen
Hier heb ik zelf een verkeerde code gebruikt, dit moet zijn P23195.
@HMogezomp1 is inmiddels bij de servicedesk bekend en grotendeels afgehandeld.
@Eddie Veltman1 Heb je het al gemeld bij de servicedesk/Support?
HELAAS! Tot op heden geen reactie!
Waar vind ik op dit moment de plek waar ik deze melding kan plaatsen zodat die wel wordt opgepikt?
Hallo Eddie,
Heb je voor mij een aanvraagnummer zodat ik hier even naar kan kijken?
Vriendelijke groet,
Saskia Pot
@Saskia Pot Selina heeft al deels antwoord gegeven, Aanvraagnummer 2827 0803 Alvast bedankt!
Ik zie dat deze aanvraag inmiddels is afgesloten. Is de vraag dan inderdaad beantwoord?
@Saskia Pot de vraag is inderdaad beantwoord, bedankt!
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.