Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

Bo4 en betaald ouderschapsverlof

door RobZuethof

In de release van mei is er de procedure en formulier betaald ouderschapsverlof opgenomen.

Echter is dit nog niet te gebruiken. Wordt pas 2 augustus actief. Waarom nu al in release als het nog niet te gebruiken is.

8 ANTWOORDEN 8
Inge vd Kamp
CONTRIBUTOR *

door Inge vd Kamp

@Saskia Pot en @ RobZuethof Ik ben ook benieuwd waar de benodigde inrichting is te vinden.

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Goeiemorgen Inge,

 

Het eerste deel is nu dus in mei uitgeleverd. Dit zal steeds te vinden zijn in de releasenotes.

 

Hierbij een link naar de releasenotes van mei:

https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-HR-Core/HR-Core-Beaufort-2022-06-upgrade-23/ta-p/49...

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

Hallo @Saskia Pot ,

De wijzigingen uit de releasenotes zijn bekend, maar zijn er ook al workflows, dialogen en formulieren beschikbaar?

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega's van Self Service. 

 

Er wordt al wel gewerkt aan formulieren e.d., maar er is nog niet duidelijk wanneer dat precies klaar is.

 

Advies is om het forum en de releasenotes van Self Service in de gaten te houden voor het laatste nieuws.

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega's van Self Service. 

 

Er wordt al wel gewerkt aan formulieren e.d., maar er is nog niet duidelijk wanneer dat precies klaar is.

 

Advies is om het forum en de releasenotes van Self Service in de gaten te houden voor het laatste nieuws.

Bas van de Ven
CONTRIBUTOR **

door Bas van de Ven

@RobZuethof  In HRSS zitten we hier om te springen. Zie forum https://community.visma.com/t5/Forum-Youforce-Self-Service/Flow-betaald-ouderschapsverlof/m-p/499074...

In veel organisaties wordt hier al naar gevraagd. Ook bij ons speelt dit.

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Hallo Rob,

 

Bedankt voor je bijdrage aan het forum.

 

We hebben de benodigde inrichting om de wetgeving voor betaald ouderschapsverlof te ondersteunen nu al uitgeleverd om klanten ruim de tijd te geven voorbereidingen te treffen in Self Service.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

@Saskia Pot  , kun je ook aangeven waar de benodigde inrichting is te vinden.