Mijn Communities
Help
Schiff01
CHAMPION **

Burgerlijke staat verplicht

door Schiff01

Is er een plek in Beaufort of in een handleiding waar we kunnen zien welke rubrieken verplicht zijn? 

En daarmee samenhangend, is de rubriek burgerlijke staat een verplicht veld?

6 ANTWOORDEN 6
Rob99
CHAMPION **

door Rob99

En toch heb ik nu een vraag over verplichte rubrieken na het lezen van de oplossing.
Dit i.r.m. foutmelding bij het verwerken van een HRSS mutatie in B04 en waarbij de melding '(PI_1139) Soort arbeidsrelatie van het dienstverband is niet ingevuld'. Vermoedelijk gaat het om P01102.
Bij de rubrieken staan bij ons maar 6 regels als verplicht en daar staat P01102 niet bij.
Kennelijk bestaat er ook nog een andere 'soort verplichting' van rubrieken bij de import in B04 van een HRSS mutatie.
Hoe weet ik nu dan of een veld wel/niet verplicht is?

Gevolg is nu dat een medewerker niet wordt aangemaakt in B04. In het ergste geval moet de mdw opnieuw ingevoerd worden via Seld Service.

 

Sam77
CONTRIBUTOR *

door Sam77

Ter info, bij ons zorgt het niet invullen van het huisnummer voor foutmeldingen in de koppeling naar ons roostersysteem (ONS Nedap). Tip is daarom om ook de verplichtingen voor koppelingen naar andere systemen te bekijken 😉

Ria van Dijk1
CONTRIBUTOR ***

door Ria van Dijk1

Je kan hier zelf rubrieken toevoegen die je verplicht wilt stellen. Of het daadwerkelijk zo is dat je iemand kan opvoeren zonder BSN en achternaam kan ik je zo niet zeggen.

Ria van Dijk1
CONTRIBUTOR ***

door Ria van Dijk1

Dit kan je zien in Beaufort.

RiavanDijk1_0-1681810771158.png

 

Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

Bij ons staan daar onderstaande gegevens. Begrijp ik goed dat we dus een dienstverband kunnen opvoeren zonder bijv. BSN nummer en achternaam?

Schiff01_0-1681812365103.png

 

Goedgekeurde oplossing
Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot (Bijgewerkt ‎06-06-2023 11:14 door Saskia Pot VISMA )

Goeiemorgen,

 

Als dit nog steeds een actuele vraag is verzoek ik je een aanvraag in te dienen via de service desk.

 

Vriendelijke groet,

Saskia Pot