Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Export naar Self Service: welke rubriek gebruiken?

door FBB Zorgboog

Wie kan mij het verschil vertellen tussen de rubrieken P05009 Selectie DV HR Self Service en P05016 Selectie DV Self Service?

 

Ik wil de inmiddels gevonden verschillen van medewerker-dienstverbandgegevens tussen HR Core Beaufort Online en Hr Self Service proberen op te lossen. Bij het zoeken naar de beste oplossing kwam ik in de Beaufort Help die rubriek P05016 tegen.  Deze is/was mij volledig onbekend maar is blijkbaar wel vaak gevuld terwijl ik die nergens in formulieren zie staan. Kortom algemene verwarring🤔

3 ANTWOORDEN 3
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Jelle - Jeugdhulp Friesland dank voor je uitleg. Maar toch nog een vraagje: je geeft een voorbeeld wanneer je P05016 op N zou kunnen zetten (externe, geen LG, geen declaraties). Maar als je die externe dan niet in HRSS ziet staan , hoe moet je daar dan een mutatie voor doorvoeren, bijv tijdelijke dienstverband beëindigen of verlengen?

Goedgekeurde oplossing
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

99,9% zeker ben ik van dit antwoord: Deze optie gebruik je juist om ervoor te zorgen dat er er vanuit HRSS geen mutaties gedaan kunnen worden. Alleen rechtstreeks in Beaufort zul je dan moeten muteren. 

Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

door Jelle - Jeugdhulp Friesland

De P05009 gebruik je om aan te geven welke gegevens je naar HRSS wilt synchroniseren.

Afroep = alle gegevens aanleveren

Mutatie (default) = alleen wijzigingen aanleveren

Gegevens niet koppelen = geen wijzigingen aanleveren

 

De P05016 gebruik je om aan te geven of je een medewerker uberhaubt in HRSS zichtbaar wilt hebben. 

Hier heb je alleen een J en N optie. 

De 'nee' optie kan je bijvoorbeeld gebruiken bij een externe medewerker die geen leidinggevende rol heeft en ook niks hoeft te declareren.