Mijn Communities
Help
KarinGerse
CHAMPION *

melding "failed to validate certificate, application wil not be executed"

door KarinGerse

t/m gistermiddag gewoon normaal kunnen werken in HRCore en nu opeens krijg ik deze melding, op de dag van de sluiting en kan ik dus niet in HRCore ! ik moet kunnen muteren vandaag

KarinGerse_0-1724224732891.png

iemand hier een oplossing voor???

 

23 ANTWOORDEN 23
Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

door Cristiane e Souza da Gama

Goedemorgen,

Is er opnieuw een storing bij HRcore? We krijgen namelijk weer de foutmelding 'UNABLE TO LOAD BOOTSTRAPAPPLET'. En voordat iemand van Visma het vraagt: ja, ik heb al een ticket aangemaakt!

Daarnaast zijn er ook enkele collega's die al weken niet kunnen inloggen op HRcore.

Goedemorgen @Cristiane e Souza da Gama 
op dit moment is er geen storing, de melding heeft te maken dat de 30 dagen link niet meer geldig is, graag deze updaten in Edge. Zie hiervoor de handleiding op de community:
https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-HR-Core/Handleidingen-algemeen/ta-p/426152

Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

@rachidahaddou 

Wij beschikken over alle informatie met betrekking tot de instellingen van HRcore, en we zijn al lange tijd op de hoogte van de melding over de 30-dagenlink.

Dit is echter niet het probleem, anders had ik hier geen melding van gemaakt.

CristianeeSouzadaGama_0-1727158504790.png

 

TinekevdVeenPCBO
CONTRIBUTOR **

Hier hetzelfde probleem. Ook de bootstrap melding. En de link in Edge is nog geldig tot 2 oktober 2024. Gisteren mijn collega problemen. Daar heeft ICT volgens mij java opnieuw

geïnstalleerd. Nu kan zij weer inloggen. En nu de problemen weer met mijn inlog. Ik ga wederom een ticket aanmaken

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

nou, mijn 30 dagen link is nog geldig to16 oktober 2024, dus daar kan het niet aan liggen. ik heb dezelfde melding.

TinekevdVeenPCBO
CONTRIBUTOR **

door TinekevdVeenPCBO

En hier doet HR Core het ook weer. Heel bijzonder. 

 

door rachidahaddou

Beste @KarinGerse 
Zou je de link willen refreshen, mocht je nog steeds de melding krijgen dan graag een ticket indienen bij support

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

niks gedaan en op miraculeuse wijze doet hrcore het nu weer....

Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

Hier ook! heel bijzonder. 

🙏

Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

@rachidahaddou 

Gedaan... en we krijgen dezelfde melding!

CristianeeSouzadaGama_0-1727159272686.png

 

 

Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

door Cristiane e Souza da Gama

@M Smit-Kooima

Ik heb in december 2023 een ticket aangemaakt dat nog steeds openstaat. Via meerdere tickets heb ik al aangegeven dat drie van mijn collega’s geen toegang hebben tot HRcore. Ondanks dat ik vorige week opnieuw een opmerking heb toegevoegd aan mijn call, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.

Via deze weg verzoek ik u dringend om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en dit probleem met spoed op te lossen.

Beste @Cristiane e Souza da Gama 
Vervelend om te zien dat er geen reactie is gegeven op de tickets. Ik zie dat de tickets bij onze afdeling ontwikkeling staan en zal vragen naar de status. Terugkoppeling wordt in de tickets gegeven.

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR ***

door Arie van Weelden

ArievanWeelden_1-1726645026675.png

Vandaag opnieuw deze melding.

@Arie van Weelden, wil je hiervoor een ticket aanmaken?

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR ***

Is al niet meer nodig, na 2 uur kon ik zonder iets te hebben aangepast weer in HRCE.

 

Kunnen jullie niet zorgen dat deze foutmelding voortaan niet meer voorkomt? Het gebeurt te vaak.

CorinneB
CONTRIBUTOR *

door CorinneB

Dit hielp bij ons:

In de instellingen in de Java Console

CorinneB_1-1726652709621.png

En anders ook nog dit:

CorinneB_2-1726652752628.png

 

 

 

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR ***

door Arie van Weelden

Bedankt.

Na 2 uur kon ik zonder iets te hebben aangepast weer in HRCE.

Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

door Cristiane e Souza da Gama

@M Smit-Kooima sinds vandaag heb ik dezelfde probleem. We hebben met spoed hulp nodig. 

Er is al een ticket aangemaakt bij peple.

We moeten vandaag om 12:00 salaris van maand augustus afronden. 

Ik ben nu inmiddels 15 min in de wacht bij Peple support. Bij wie kan ik terecht? 

 

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR ***

Ik had de melding ook, maar kan nu wel weer inloggen. Waarschijnlijk hebben ze het opgelost. Probeer het maar eens.