Mijn Communities
Help
Frans Bekkers
CHAMPION *

Autorisatie vanuit ESS gebruiker

door Frans Bekkers

Wij gebruiken vaak deze autorisatie (Selfservice - Autorisatie - ESS autorisatie - Individuele ESS'er

voor medewerkers die reiskosten mogen declareren zonder het invullen van een postcode (bijvoorbeeld bij toezichthouders).

Ook gebruiken we dit voor medewerkers die overwerk bijzondere regeling mogen declareren (deze medewerkers kunnen op schillende afdelingen zitten).

Hoe kunnen wij in Mijn Youforce hier nu het beste mee omgaan, rollen aanmaken in Beaufort of als specifieke gebruikers opvoeren?  (het zijn er best wel veel).

Misschien is er ook nog wel een andere manier, ik hoor het wel.

 

 

FransBekkers_0-1692692503333.png

 

1 ANTWOORD 1
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi @Frans Bekkers,

 

In autorisatiebeheer neem je in de groep 'alle gebruikers' (of medewerkers, net wat bij jullie logischer is) het recht:

Self Service - Toegang tot Self Service medewerker

 

Welke medewerker toegang heeft tot welke workflow blijft afkomstig uit Self Service. Als jullie dit voor een bepaalde groep medewerkers doen via 'Individuele ESS'er' dan blijf je dit gewoon zo doen. Mijn Youforce zal dan bij die medewerkers een link tonen naar de workflow zoals 'declaratie zonder postcode' of 'declaratie overwerk bijzondere regeling'

 

Als dit het antwoord is op je vraag wil je dan kiezen voor 'als oplossing accepteren'?

 

Groet,

Remco te Ronde