Mijn Communities
Help
Iemke
CONTRIBUTOR ***

Bij openen modules geen nieuw tabblad, startpagina kwijt

door Iemke

Hoi,

Hebben meer mensen last van het feit dat je bij het openen van modules je Youforce startpagina kwijt bent? Wij vinden dit een achteruitgang en dit is niet werkbaar voor onze salarisadministratie, personeelsadministratie en voor ons als functioneel beheer. We zouden graag zien dat alles in een apart tabblad geopend wordt, net als het bij een aantal modules onder HR voor anderen (zoals het bij Beaufort, Reporting, RSP, W&S ook gaat).

8 ANTWOORDEN 8
Walter Hol
CHAMPION *

door Walter Hol

Ik snap wel dat het voor medewerkers en managers een verbetering is. Voor ons als veelgebruikers is het even wennen inderdaad, maar nog steeds mogelijk om (via muiswieltje) of rechtermuisknop te openen op een nieuw tabblad. Voor mij is dat een prima oplossing.

Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

Mee eens. 

Vind ik het erg handig? Nee dat ook weer niet, maar ik ben er inmiddels al aan gewend. En als ik aan het begin van de werkdag de meest gebruikte modules in aparte tabbladen open is het meeste leed al geleden. Belangrijkste is dat het een verbetering lijkt te zijn voor de eindgebruikers (hoewel ik over de "oude" werkwijze nooit een opmerking heb gehoord).

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

Ik neig er naar om even aan te kijken of het niet gewoon wennen is.
Collega's zijn geïnformeerd wat er gewijzigd is en waarom en hoe ze een extra tabblad kunnen openen als ze dat wel willen.

Een paar leidinggevenden hebben met een 'vind ik leuk' gereageerd. 

Nog te vroeg om te weten of medewerkers/leidinggevenden dit daadwerkelijk fijn vinden.

Dus ik bewaak liever nog even de reacties (goed of slecht) dan het zomaar weer terug te draaien. 

Jan vdW
CONTRIBUTOR ***

door Jan vdW

Ben benieuwd welke managers en gebruikers hierom gevraagd hebben.

Mogelijk mensen die niet dagelijks veel mogelijkheden binnen YouForce =gebruiken.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer
Sandra Klomp_
CONTRIBUTOR **

dat had ik ook gelezen, vandaar ook mijn reactie gister.
want gister en maandag opende template beheer toch echt in hetzelfde venster en had geen icoontje.
vandaag is dat inderdaad anders, wat mooi is, maar duidelijk aan aanpassing achteraf.

Sandra Klomp_
CONTRIBUTOR **

door Sandra Klomp_

Hier wil ik graag bij aansluiten.

de situatie is niet werkbaar voor onze salarisadministratie, personeelsadministratie en voor ons als functioneel beheer!

Ingeborg Ebbers
CHAMPION *

door Ingeborg Ebbers

Ik ben ook nog niet echt blij met de aanpassing maar ik begrijp uit één van de reacties op een eerder bericht dat de medewerkers/managers er wel blij mee zijn. Ik zou dan willen kiezen voor de optie: voor de professional weer terug naar 'altijd een nieuw tabblad openen' voor medewerker/manager laten staan zoals het nu staat.