Mijn Communities
Help
Larissa Tijms
CONTRIBUTOR ***

Proces leidt naar 'Te doen-lijst' in plaats van mutatie

door Larissa Tijms

Goedemiddag, 

 

Enkele P&O collega's binnen onze organisatie hebben naast het professional-account ook een invoer-account. Met het invoer-account worden mutaties aangemaakt/opgestart. Als ze met het invoer-account via HR voor anderen een mutatie, bijvoorbeeld contractwijziging, willen opstarten dan komen ze uit in de Te doen lijst in Self Service in plaats van de lijst met keuze medewerker om daarna gelijk in de mutatie te komen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? 

5 ANTWOORDEN 5
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

@Larissa Tijms Hallo Larissa, 

Zou je hiervoor een ticket willen indienen bij het Service center? Dan kunnen we even naar jouw specifieke situatie kijken. 

Ons vermoeden is dat dit ligt in de registratie van de desbetreffende gebruiker en de toegekende autorisaties. 

 

Groeten Lotte

Larissa Tijms
CONTRIBUTOR ***

door Larissa Tijms

Dag @Lotte v Dijk , 

 

Ik heb zojuist een call (ticket) aangemaakt. Mocht je het nodig hebben, ticketnummer is 40372923. Alvast bedankt voor de hulp. 

 

Groet,

Larissa

Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Dit zie ik inderdaad ook terug. Heb hier reeds call voor ingediend, maar helaas nog geen reactie. 

PaulaCirculus
CONTRIBUTOR **

door PaulaCirculus

Ik lees graag even mee, want ik heb hetzelfde probleem met medewerkers met individuele bevoegdheden in Self Service.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

@PaulaCirculus Hallo Paula,
Zou jij mij het ticketnummer willen delen? Dan gaan we ook even naar jouw situatie kijken.

Groeten Lotte