Mijn Communities
Help
Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

Storing inbox + notificatie in Spaans

door Esmiranda Vermeer (Bijgewerkt ‎02-06-2025 15:05 door Esmiranda Vermeer )

Hebben anderen ook last van een storing in de in-box? van Mijn Youforce?
Hij blijft 'Bezig met laden' en na lang wachten "Inbox niet beschikbaar. Door een probleem is de inbox tijdelijk niet beschikbaar."

Verder krijg ik net ook een Spaanse notificatie in de app:
Soy una notificación.

11 ANTWOORDEN 11
Goedgekeurde oplossing
Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo allemaal, 

De storing in de inbox zou verholpen moeten zijn. Deze is inderdaad aanwezig geweest tussen 3 uur en half 4. Sinds half 4 zien we dat alles weer goed verloopt. 

Nog even terugkomend op de notificaties die per ongeluk door onze ontwikkelaar zijn verstuurd. Wij kunnen deze helaas niet verwijderen omdat deze naar het berichtencentrum van Android zijn verstuurd. Zodra iemand erop klikt of deze verwijderd uit het berichtencentrum zal deze niet meer te zien zijn. We zullen er voor zorgen dat dit niet meer zal voorkomen in de toekomst. 

De gebruikers waarop dit impact heeft gehad zijn alle gebruikers met een Android telefoon die de Youforce App hebben en push notificaties aan hebben staan. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak! 

Groeten Lotte

Goedgekeurde oplossing
Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎02-06-2025 15:39 door Lotte van Dijk )

Hallo allemaal,

We hebben geconstateerd dat er per abuis notificaties zijn aangemaakt die jullie onterecht hebben ontvangen. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren.

Zoals jullie weten werken wij met enkele teams vanuit Spanje. Tijdens een test hebben onze ontwikkelaars per ongeluk notificaties voor alle gebruikers aangemaakt, in plaats van slechts voor één testaccount.

We begrijpen dat dit storend is en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan. Waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden maar dit nemen we uiteraard zeer serieus. We zijn momenteel druk bezig om de inbox weer goed werkend te krijgen.

Dank voor jullie begrip.

Groeten Lotte

Angela van Tuijl
CONTRIBUTOR **

door Angela van Tuijl

Hier ook meerdere collega's en bij mij op 2 telefoons meerdere meldingen idd.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

De inbox werkt hier weer. Spaanse notificaties zijn hopelijk incidenten geweest.

Ilse_KVK
CONTRIBUTOR ***

door Ilse_KVK

Ook bij ons een Spaanse melding. Vreemd.

Iemke
CONTRIBUTOR ***

door Iemke

Hier hetzelfde

Brian de Graaf
CONTRIBUTOR ***

door Brian de Graaf

Klopt is bij ons ook het geval.

Karen Hermes
CONTRIBUTOR **

door Karen Hermes

Wij hebben ook notificatie in Spaans ontvangen en heel even een storing met de inbox.

door Annemarie van der Geest

Hier ook een Spaanse melding en de inbox blijft draaien...

MdeBeer
CHAMPION ***

door MdeBeer

Hier hetzelfde probleem. Heel vreemd.

Michel de Beer
Functioneel beheerder Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden, Houten
RKnol
CONTRIBUTOR ***

door RKnol

Ja wij hebben exact hetzelfde gehad en de storing met de inbox is ook nog aanwezig.