Mijn Communities
Help
Noor Anneveldt
CONTRIBUTOR ***

UWV Digi-ZSM beschikbaar maken voor HR

door Noor Anneveldt

Hoi,

 

Ik vroeg mij af of (en hoe) het mogelijk is het onderdeel UWV Digi-ZSM beschikbaar te maken onder HR voor anderen. Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar ik kan dit proces niet toevoegen onder HR voor anderen. Wij willen graag dat de HR medewerkers hier toegang tot hebben om te controleren of de meldingen goed doorkomen.

 

Iemand tips?

2 ANTWOORDEN 2
Noor Anneveldt
CONTRIBUTOR ***

door Noor Anneveldt

Dag @Lotte van Dijk ,

Bedankt voor je reactie! Ik wist niet dat dan automatisch het tabblad beheer voor hen beschikbaar werd. Ik heb het gecheckt, dat werkt inderdaad. Super!
Het is denk ik niet mogelijk om de HR medewerker ook te autoriseren voor alleen de medewerkers van hun eigen gemeente? Gezien we met 3 gemeentes samenwerken, wil ik alleen inzicht geven in de UWV meldingen voor de eigen medewerkers. 

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo @Noor Anneveldt
UWV Digi-ZSM is beschikbaar op het tabblad beheer. We hebben een hele tijd terug twee keer een survey uitgestuurd om te bepalen welke processen onder welk tabblad moeten komen. Voor UWV Digi-ZSM is dit beheer geworden. Echter is het wel mogelijk om de gebruikers rechten  te geven in Autorisatiebeheer. Als jij de juiste groep gebruikers de rechten geeft, dan zullen zij het proces automatisch kunnen vinden op het tabblad beheer. 

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. 


Groeten Lotte