Mijn Communities
Help
RKnol
CONTRIBUTOR **

Wachtwoord wijzigen professionals

door RKnol

Hallo,

 

Volgens mij is er geen optie meer om het wachtwoord te wijzigen voor in iedergeval de professionals.  Het staat niet op de logische plek Mijn instellingen >> Account aanpassen/Profiel aanpassen, waar het voorheen wel stond.

Staat het nu op een andere plek? of is de optie om het wachtwoord te wijzigen gewoon helemaal verdwenen?

5 ANTWOORDEN 5
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hoi @Remco te Ronde

 

Zou jij ook willen meedenken in deze discussie? Als het wel mogelijk is, via welke weg? Zo niet, moet er een idee komen?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Hoi @RKnol en @Raymond_de_Rozario,

 

Omdat Raymond mij getagd heeft lees ik mee. En ik wist eerlijk gezegd ook niet direct het antwoord. Heb navraag gedaan bij mijn collega's en ook zelf nog rondgekeken in Youforce. En inderdaad op de aanmeld pagina kan je kiezen voor "problemen met aanmelden?". Daarmee lukt het inderdaad om als professional je wachtwoord van je @onyouforce.com account te wijzigen. Een andere route is er voor zover mijn collega en ik weten niet. 

 

Dus mocht het relevant zijn voor @RKnol om het ook te kunnen wijzigen zodra je bent ingelogd staan we altijd open voor een idee.

Groet,

Remco te Ronde
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Dank je wel voor het meedenken @Remco te Ronde 👍. Dan ga ik een idee indienen. Het wachtwoord wijzigen via "problemen met aanmelden" is natuurlijk een work-around en niet een volwaardige methode.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@RKnol de laatste keer dat ik deze optie zocht kreeg ik te horen dat de professional hiervoor moet inloggen als standaard gebruiker, dus via portal.youforce.com i.p.v. via admin.youforce.com. Daarna werkte de optie onder Mijn instelling wel.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@FBB Zorgboog ik heb jouw optie net geprobeerd, maar dat werkt bij mij niet. Ik vind het sowieso "bijzonder" dat een wachtwoord via deze weg gewijzigd zou moeten worden.

 

@RKnol Wat ik zelf doe:

 

Wanneer Beaufort aangeeft dat mijn wachtwoord moet worden gewijzigd, dan pas ik mijn Youforce wachtwoord aan via de link "problemen met aanmelden?". Die verdient ook geen schoonheidsprijs, maar het werkt.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden