Mijn Communities
Help
CelinaH
CONTRIBUTOR **

Weggegooide taak zichtbaar in Inbox

door CelinaH

Ik heb eerder op een oud topic gereageerd omdat ik dacht dat deze gelijk waren, maar het bleek dat ik reageerde op een opmerking. Vandaar een eigen topic gemaakt.

Ik ben vorige week bij een nieuwe werkgever begonnen en ik had per abuis een fout gemaakt met mijn reiskosten declaratie. Op advies van een collega heb ik de foutieve declaratie verwijderd. Echter, deze is nog zichtbaar in mijn taken (de bovenste van de twee taken op de foto), deze mag ik niet verwijderen, die optie is er niet. Wanneer ik op de betreffende taak klik, dan krijg ik een foutmelding. 

Zie de foto's hieronder:

IMG_0636.jpgIMG_0637.jpeg

Kan dit worden opgelost?

8 ANTWOORDEN 8
CelinaH
CONTRIBUTOR **

door CelinaH

Ik denk dat het verstandig is dat de afdeling R&D hier naar kijkt. Een verwijderde taak zou automatisch uit je inbox moeten verdwijnen. Niet dat iemand als @Lotte van Dijk hier handmatig acties voor moet uitvoeren. 

Anne-Roos23
CONTRIBUTOR **

door Anne-Roos23

@Lotte van Dijk Is hier een oplossing voor en zou je de hier willen delen? 

John Muijs JBRR
CONTRIBUTOR ***

door John Muijs JBRR

Zelfde probleem bij ons. Verwijderde taken uit selfservice blijven in de inbox staan. Je kan alleen aangeven dat deze gelezen zijn.

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo @CelinaH

Wat vervelend dat jouw taak is blijven staan. Wij hebben iets meer aanvullende informatie nodig om je verder te kunnen helpen. 
Zou jij mij anders een mailtje willen sturen, dan help ik je vanuit daar even verder? emailadres: lotte.vandijk@visma.com

Dan gaan we even kijken of we deze taak er voor je uit kunnen halen. 

Groeten Lotte

Trudie Beekers1
CONTRIBUTOR **

door Trudie Beekers1

bij ons komt het ook regelmatig voor

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Wij hebben dit probleem ook. De taak blijft ook na het afronden staan en bij het aanklikken komt er een foutmelding.

GerdaWoldring_0-1746712190636.png

Arjan vR
CONTRIBUTOR ***

door Arjan vR

Wij hebben dit probleem ook.

GVeen
CONTRIBUTOR ***

door GVeen

Toevallig kreeg ik deze week ook vragen omtrent hetzelfde probleem.

Verwijderde mutaties die in de inbox blijven staan. Bij het aanklikken hiervan komt er uiteraard een foutmelding.