Mijn Communities
Help
vroom
CHAMPION **

waarom ziet toegangsbeheer er in Edge niet uit

door vroom

Als ik naar Portaalbeheer/Portaalbeheer/Toegangsbeheer ga en een medewerker selecteer dan ziet het scherm er zo uit. Wanneer wordt dat opgelost?

vroom_0-1674550145333.png

 

5 ANTWOORDEN 5
Goedgekeurde oplossing
vroom
CHAMPION **

door vroom

OK, opgelost. Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal. De vraag van jae_vink gaf mij reden om eens te kijken naar meer instellingen. En uiteindelijk was het dus iets heel simpels:
Omdat we gebruik maken van relatieve grote schermen is er flink uitgezoomd om zoveel mogelijk informatie op het scherm te krijgen. Daardoor past de tabel niet meer in de view (het vakje rondom de tabel) waardoor de regel over 2 regels wordt verspreid en de visuele vormgeving ook niet meer klopt. Door meer in te zoomen blijkt de tabel weer in het view te passen. Simpel probleem, simpele oplossing, maar je moet het maar even weten.

jae_vink
CONTRIBUTOR **

door jae_vink

Heb je de Internet Explorer modus aan of uit staan voor Youforce in Edge?

vroom
CHAMPION **

door vroom

Goede vraag, het antwoord is wat lastiger: Youforce staat niet als 'pagina in de Internet Explorer-modus'. Dus mag ik er dan vanuit gaan dat de Internet Explorer modus uit staat?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij werken ook in edge, maar bij ons ziet het er normaal uit.

Knipsel.JPG

Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

Bij ons ziet er ook zo uit, zowel in Edge als in Chrome. Hoe zou het er dan uit moeten zien?