Mijn Communities
Help
Jo-lean
CHAMPION *

Leeftijd op datum in dienst

door Jo-lean

Weet iemand of het mogelijk is om in een rapport de leeftijd op de datum in dienst eenvoudig naar voren te halen?

25 ANTWOORDEN 25
Mathew-DC
CHAMPION *

door Mathew-DC (Bijgewerkt ‎21-01-2025 15:13 door Mathew-DC )

Ik heb even gekeken en als je de berekende kolom toevoegt onder de entiteit Dienstverband, en als je bij 'Contract'[Date out of service] de spaties vervangt door underscores, dus niet:

DIVIDE(DATEDIFF(RELATED('Person'[DateOfBirth]),'Contract'[Date out of service],DAY),365.25)

maar:

DIVIDE(DATEDIFF(RELATED('Person'[DateOfBirth]),'Contract'[Date_out_of_service],DAY),365.25)

dan zou het goed moeten gaan. Bij mij werkt het dan in ieder geval in de desktop-versie.
Mathew-DC
CHAMPION *

door Mathew-DC

@Raymond_de_Rozario Door het mij taggen in een ander bericht, was ik op mijn beurt benieuwd naar of je bovenstaande berekende kolom nog hebt uitgeprobeerd en of het heeft geholpen?

Geldt ook voor @Jo-lean trouwens!

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Sorry @Mathew-DC je antwoord was goed alleen las ik niet goed. ik moest de spaties met underscores vervangen. Ook maak ik gebruik van dienstverband historie. het moet dus worden

DIVIDE(DATEDIFF(RELATED('Person'[DateOfBirth]),'Contract History'[Date_out_of_service],DAY),365.25)

geplaatst onder contract history

dank je wel!!

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Mathew-DC
CHAMPION *

door Mathew-DC

Fijn te horen dat het gelukt is! Ik zie dat ik alleen de code met spaties heb geplakt, dus zal mijn bericht voor de volledigheid nog even aanpassen. Maar ik snap als dat verwarrend was.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Helaas kom ik er met die oplossing ook niet uit @Mathew-DC . Ik blijf proberen.

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden