Mijn Communities
Help
Astrid van der Elst
CONTRIBUTOR ***

Storing geen inhoud eigen rapporten

door Astrid van der Elst

Wij zien vandaag geen inhoud in onze eigen rapporten In Reporting.  Wel inhoud in standaard rapporten Visma. Zijn er meer organisaties die hetzelfde probleem hebben?

(Heb melding gemaakt via Support)

12 ANTWOORDEN 12
Rimco de Rooij
CONTRIBUTOR **

door Rimco de Rooij

Hier ook erg traag met Standaardrapporten. Eigen rapporten zijn op dit moment niet te draaien!

Al een antwoord van Visma|Raet?

jacqie1970
CONTRIBUTOR *

door jacqie1970

Hier ook al ruim een week problemen met rapporten, vooral die rapporten waar de filter "status inzet" instaat. We hebben ongeveer 1900 medewerkers, maar 325 daarvan hebben maar een actieve inzet volgens YF Reporting en dat moeten er gewoon 1900 zijn

Jolanda van Logten
CHAMPION *

door Jolanda van Logten

Ook hier nog niet alle data zichtbaar 10-07-2025 15:30 uur. Ik had gisteren al ticket aangemaakt en zojuist heb ik het ticket bijgewerkt met deze info.

MarvinTergooi
CHAMPION *

door MarvinTergooi

De storing zou opgelost moeten zijn maar ik mis nog steeds data! Er zijn diverse rapportages waarin rubrieken gewoon geen waarde tonen terwijl deze wel gevuld zijn...

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

@Edwin Scheidt SC @Edwin Scheidt  vanochtend probeer ik de vernet rapportage weer te draaien om onze gegevens te uploaden, maar nog niet alle gegevens lijken goed ingeladen te zijn. Hebben jullie enig idee wanneer het is opgelost?

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

kievitpol
CONTRIBUTOR *

door kievitpol

Hier nog steeds geen volledige resultaten. is de storing al verholpen?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Ik zelf dat de gegevens van een standaard rapportage (vernet) ook zeer beperkte data laat zien. Ik hoop dat het snel is ingelezen

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Edwin Scheidt
CONTRIBUTOR *

door Edwin Scheidt

We hebben vastgesteld dat het laden van de data niet goed is verlopen. De oorzaak is gevonden en hersteld. Op dit moment zijn we de data opnieuw aan het verwerken.

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Beste Edwin,

Vanmorgen 14 juli blijkt nog steeds dat de rapportages niet correct gevuld zijn. Wij kunnen inmiddels ons werk niet meer doen en zijn workarounds aan het maken. Wat is er aan de hand en waneeer lost Visma Raet dit op?

ElmerH
CHAMPION **

door ElmerH

Bij ons werken de rapporten met eigen rubrieken ook niet. Hoop zsm op oplossing. @Edwin Scheidt SC 

Bart TSchroots
CONTRIBUTOR ***

door Bart TSchroots

Goedemiddag @Edwin Scheidt, kan ik door deze storing ook geen eigen metingen toevoegen?

MarvinTergooi
CHAMPION *

door MarvinTergooi

Ja, hier ook, sinds gister begin van de middag denk ik. In rapportages geen of zeer beperkte resultaten. Zowel operationeel als analytics. Ik heb hier ook een melding van gemaakt bij support.