om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik heb momenteel last van traagheid, witte schermen en een 500-melding in SS. Meer mensen die hier last van hebben?
Goedemiddag allen,
We hebben het issue de rest van de dag gemonitord en zien geen performance issues meer. Ook hebben we veel positieve berichten ontvangen vanuit klanten. Ik ga dit forum bericht daarom afsluiten.
Groetjes,
Katinka
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb het verstoringsbericht geupdate. We blijven continue met hoogste prioriteit werken aan de performance problemen. Excuus voor alle ongemakken!
Goedemiddag,
We zien de performance weer verbeteren. Ik zal zo ook het verstoringsbericht updaten, maar hoor graag van jullie of het nu beter gaat.
Groetjes,
Katinka
Bij 's Heeren Loo ervaren de gebruikers nog steeds traagheid. De foutmelding schijnt niet meer op te treden lijkt het wel.
Hey @Katinka te Booy, Ik merk het hier nog niet. Bij klikken op Te doen blijft hij laden. Bij het zoeken naar een workflow idem.
Afmelden en opnieuw erin lijkt de truuk te doen.
Op het moment dat je de melding plaatst loopt alles vast en kan ik de tegel Self Service niet eens meer openen.
Het ging bij mij inderdaad iets beter maar nu kan ik niets meer.
HI Gerda,
Ook als je youforce opnieuw opstart? Ik kan je issue niet reproduceren.
Groetjes,
Katinka
Hi Katinka, het werkt inmiddels weer en het lijkt nu weer goed te zijn.
Ja bij mij hetzelfde.
Hier ook weer traag en kan niets doorzetten
Hier ook heel erg traag en witte schermen.
Ja, bij de gemeente Hengelo ook weer 😞
Goedemorgen,
We zien inderdaad een piek in de performance vanaf 10.20 uur er wordt gewerkt aan een oplossing.
Groetjes,
Katinka
Helaas hebben wij ook last van deze storingen. Zowel op ESS, MSS als PRO-niveau
Helaas ook bij ons traag en witte schermen.
Verschrikkelijk!!!!
idem, moedeloos word je ervan
Ja, hier ook weer hopeloos traag. Onwerkbaar. Zowel aan klant-kant als in professionalrol.
Hier ook traag en witte schermen
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.