Mijn Communities
Help
Jo-lean
CHAMPION *

Enquete Co2 Registratie opent bij medewerker met 'gegevens niet volledig'

door Jo-lean

Bij het testen van de enquête voor de Co2 registratie zag ik dat, als de workflow via actieve signaleringen wordt klaargezet bij de medewerker, de postbewerkingen al worden uitgevoerd.

Dit zorgt ervoor dat de resumé al gevuld is, dat is fijn, maar het zorgt er ook voor dat de medewerker direct de rode letters in beeld ziet dat de gegevens niet volledig zijn, en dat is minder prettig.

 

Om dit te voorkomen heb ik op regel 43, 143, 243, 343, 443, 543 en 643 het script aangepast door het gebruikertype toe te voegen aan het eerste if statement:

 

.....

var gebruikertype=GF_GebruikerType();
if (a=='' && gebruikertype=='ESS') {x='<STRONG><Font color=Red>Gegevens onvolledig!</FONT></STRONG>'} else

.....

 

Ook het laatste statement heb ik moeten aanpassen:

 

....

if(gebruikertype=='ESS'){x='<STRONG><Font color=Green>Gegevens volledig</FONT></STRONG>'} else{x=''};
return(x);

 

Om te voorkomen dat er direct 'Gegevens volledig' staat.

 

Ik weet niet of meer mensen hier tegenaan lopen, maar zo is het iig te voorkomen 🙂

1 ANTWOORD 1
ArianneB
CHAMPION **

door ArianneB

@Jo-lean ik had hier een ticket voor aangemaakt, maar kreeg de mededeling dat dit niet anders kon.

Ik heb het dus maar opgelost met een warning in het formulier.

Er zijn vast meer organisaties die hier tegenaan lopen en die zijn vast blij met jouw oplossing 😁👌