Mijn Communities
Help
I Bakker
CONTRIBUTOR *

Mutatie doorschieten naar Beaufort

door I Bakker

Hallo allen,

Weet iemand toevallig hoeveel tijd er zit tussen het accorderen van een mutatie en het moment dat deze wijziging zichtbaar is in Beaufort? Gebeurt dit periodiek (meerdere keren per dag?) Zit daar een scheduler op? Of gaat het "on the fly" ?

Ik ben niet super bekend met Self Service, maar moet voor een koppeling met een ander systeem weten wanneer die sync plaatsvindt.

Hoor graag van jullie de bevindingen / suggesties.

Thanks

Groet, Iris Bakker

Applicatiebeheerder

3 ANTWOORDEN 3
Ingeborg Ebbers
CHAMPION *

door Ingeborg Ebbers

@I Bakker - Heb je in Self Service gekeken bij Beheer - Import-Export? Daar kun je wel wat vinden maar ook in Beaufort bij de Wachtrij alle batchopdrachten. Bedoel je dat?

Anke-Haneveer
CONTRIBUTOR **

door Anke-Haneveer

Dit is ook afhankelijk van de mutatiedatum. Als er vandaag in HSS een mutatie wordt ingeschoten en goedgekeurd met een mutatiedatum in mei 2025, dan zal deze pas in mei 2025 zichtbaar worden in Beaufort. 

Goedgekeurde oplossing
Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

@I Bakker ik ken de exacte doorlooptijd niet, maar dit gaat vrij snel.

ik heb er een voorbeeld van afgelopen vrijdag bij gepakt: er is om 11:06:50 een mutatie in HRSS goedgekeurd en geëxporteerd. Deze is op 11:07:13 uur in Beaufort aangeleverd en om 11:07:38 verwerkt (volgens mutatieverslag)

Het kan wellicht met veel aanleveringen/mutaties soms wat langer duren(?), maar ik ervaar dat zelf eigenlijk niet.