Mijn Communities
Help
RBijlholt
CONTRIBUTOR ***

Verstoringen in Selfservice 2022-09-20

door RBijlholt

Wij ervaren performance issue's nadat we op de tegel Selfservice hebben geklikt.

We zien nu de boodschap :

 

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met youforce.raet.com.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Meer info…

 

 

 

116 ANTWOORDEN 116
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Nu kwartiertje (07:00 - 07:15 uur) gewerkt in HRSS (beheer gedeelte: formulieren, dialogen, workflows). Geen enkele problemen ondervonden. 

Bas van de Ven
CONTRIBUTOR **

door Bas van de Ven

Gebruikers zonder certificaat ervaren bij ons nog steeds enorme performance problemen.

'Kansloos' kreeg ik terug van een gebruiker.

Joba1
CONTRIBUTOR ***

door Joba1

Gebruikers met certificaten ervaren ook nog steeds problemen, problemen is zachtjes uitgedrukt, complete HR/SA/Beheer/Managers/ Medewerkers kunnen niet fatsoenlijk werken

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Helaas ook bij ons hetzelfde probleem. Inloggen op level 1 niveau is niet te doen. Heb er een ticket voor aangemaakt.

Frustraties bij de medewerkers loopt nu wel aardig op.

Mohammed el Hakimi1
CONTRIBUTOR **

door Mohammed el Hakimi1

Binnen mijn organisatie ervaren wij ook hinder binnen Self Service, terugkijkend op de selfservice release van Sept'22 stond dit stukje geplaatste is deze change goed uitgevoerd Visma ?

7 september 2022 

Je krijgt een 500 error foutmelding als je in Self Service probeerde in te loggen (change 3561031)

Als je in Self Service inlogde als manager of HR professional, kreeg je soms een error 500. Dit had te maken dat Self Service op dat moment een nieuwe autorisatie aan het samenstellen was. Dit kon veel tijd in beslag nemen of een foutmelding genereren (error 500) als je veel autorisaties in je autorisatieprofiel had.
We gaan in de komende 2 weken een nieuwe aanpak bij het inloggen van Self Service in productie zetten. Dit gaan we eerst bij enkele klanten aanzetten. Als dit naar tevredenheid functioneert zullen we de overige klanten omzetten naar deze nieuwe inlog aanpak.
Deze nieuwe aanpak moet de prestaties verbeteren, vooral bij toegang tot Self Service.

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Wij hebben bij de testgroep gezeten. En toen ging dat goed. Natuurlijk is het mogelijk dat wanneer iedereen op deze manier inlogt het anders reageerd.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Michiel_Kootker
CONTRIBUTOR ***

door Michiel_Kootker

Het aantal klachten dat bij ons binnenkomt van leidinggevenden, medewerkers en de collega's van HR is inmiddels erg groot. Graag [1] een update over de oplostijd, [2] een structurele oplossing.

door AmandaJipat-47-

Beste Michiel,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat er veel klachten binnen komen. Wij zijn momenteel bezig om dit probleem op te lossen.  We houden je op de hoogte van alle updates en oplossingen.

Onze excuses voor het ongemak.

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Nog steeds kunnen we niet inloggen, 500 meldingen, lege schermen of identity

door AmandaJipat-47-

Beste Angela,

Het klopt dat er momenteel performnce issues zijn. We zijn met man en macht bezig dit probleem op te lossen. 

Onze excuses voor het ongemak ik begrijp heel goed dat dit niet werkbaar is voor jullie.

 

Jos Verwaaijen1
CONTRIBUTOR ***

door Jos Verwaaijen1

Zojuist even met mijn CSM'er contact gehad en VISMA RAET heeft een update geplaatst op: 

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Self/Foutmeldingen-en-vertraging-binnen-Self-Se...

 

De communicatie hieromtrent vindt plaats via bovenstaande link, oftewel de verstoringenpagina. De laatste update is van vandaag 9:30 uur

Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma

Hoi Jos,

 

 

Dat heb ik vanmorgen ook gedaan en kreeg hetzelfde antwoord.

 

Daarnaast werd aangegeven dat we de verstoringen moeten melden via de tegel support. Dat heb ik ook weer gedaan vanmorgen

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ik heb trouwens geen email of push notificatie van bericht https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Self/Foutmeldingen-en-vertraging-binnen-Self-Se... gekregen?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Jos Verwaaijen1 Mooi dat ze nu eindelijk een update hebben geplaatst. Het is meer dan schandalig dat jij deze actie hebt moeten ondernemen voordat er uiteindelijk een berichtgeving plaatsvindt.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Tom Geerdink
CONTRIBUTOR **

door Tom Geerdink

Wanneer gaat Visma Raet hier nou eens structureel een oplossing voor zoeken? Het is de laatste tijd wel constant raak met deze problemen. Om nog maar te zwijgen over de communicatie....

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

Ook hier drama, niet mee te werken en niet langer intern uit te leggen. Maar een mail naar onze accountmanager gestuurd (meer voor de vorm ben ik bang)

Hans van Doorn - ZGA
CONTRIBUTOR **

door Hans van Doorn - ZGA

De communicatie is wat mij betreft zeer summier vanuit de kant van Visma Raet. Ik hoor Microsoft en ik hoor onderzoeken en ik zie vaak de tekst "We houden je op de hoogte". Dat gebeurt mij veel te weinig.
Gevolg van deze vertragingen is enorm. Handelingen door en voor onze medewerkers kunnen niet uitgevoerd of afgehandeld worden wat effect heeft op ziekmeldingen, in dienst treding en allerlei andere mutaties. In een arbeidsmarkt waar ziekteverzuim nog immer hoog is en arbeidskrachten schaars, kan je dit echt niet gebruiken. 

Ik verwacht van Visma Raet een veel pro-actievere houding en meer een frequentere update van de stand van zaken. 
Wat mogen we  verwachten????

Hans van Doorn - ZGA
CONTRIBUTOR **

Helaas...vanochtend vroeg was performance "redelijk".

Nu na negen uur is het weer dramatisch, traag en foutmeldingen.

@Visma Raet: graag zsm een update!!!!!!

Stieneke de Voogd1
CONTRIBUTOR **

Ik sluit me hier volledig bij aan. De communicatie is minimaal en niet pro-actief. Deze continue verstoringen hebben effect op alle processen die van essentieel belang zijn voor onze organisatie.  Als applicatiebeheerder vind dat ik te vaak moet communiceren dat er weer een probleem is met Self Service maar ook dat ik geen enkel idee heb hoe lang het gaat duren en er ook geen update komt over de stand van zaken. Ik kan de gebruikers geen enkel perspectief bieden. Sterker nog, we verliezen zo langzamerhand het vertrouwen in Visma Raet.

 

 

 

 

Ellie van der Heide
CHAMPION **

door Ellie van der Heide

Er is nu écht niet mee te werken … en dat als er zoveel te doen is is frustrerend …. 

Lidy oude Egbrink
CONTRIBUTOR *

door Lidy oude Egbrink

Ook bij ons problemen met de performance.