om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Alle inzet ten spijt, ik ervaar nog steeds een slechte performance. Schermen worden traag opgebouwd, 500-meldingen, etc.
Hoeveel geduld moeten we als gebruiker nog hebben? 🤔
Ook bij ons is inmiddels een onwerkbare situatie ontstaan.
Ook weinig reactie vanuit de kant van Visma/RAET.
Vanmorgen om 7.00 uur ook al niet te doen. En dan zal het nog maar een beperkt aantal klanten zijn. En daarna kon ik collega's weer te woord staan die niet blij zijn.
Links onderin zien we wachten op proxytunnel ... wachten op westeurope-1.in.applicationinsights.azure.com ....
En natuurlijk de inmiddels bekende witte schermen :(.
Het is op dit moment niet werkbaar bij ons.
Ook hier is de performance van Self Service erg slecht
Helaas ook hier hetzelfde verhaal. Inderdaad onacceptabel en niet meer uit te leggen aan gebruikers.
Wij krijgen ook veel klachten van gebruikers omdat ook bij ons de Performance nog steeds erg slechts is.
Wij ervaren ook zéér slechte performance!
Het is vandaag nog erger dan gisteren!
Goede morgen allen (in het bijzonder André Feijen :))
Alle enkele dagen lijkt de performance zeer onder de maat te zijn. Ook wij bij GGZ instelling Karakter hebben hier zeer veel last van en de teneur onder de medewerkers en managers en verantwoordelijken begint nu vervelende vormen aan te nemen. Zouden we toegesproken kunnen worden in een online sessie wat er aan de hand is, zodat we met z'n allen op eenzelfde manier worden bijgepraat?
Wederom al voor 8 uur de eerste klachten binnen dat er niet te werken valt, kortom wij zien geen herstel of iets dergelijks tov de gisteren doorgevoerde verbeteringen.
Wij ervaren ook traagheid. Nu lijkt SS wel vast te staan.
De piek van 08:30 is nog niet bereikt maar helaas hier ook al slechte performance en foutmeldingen..
Ook hier wederom een niet werkend systeem. Gistermiddag ging het een paar uur redelijk tot goed. Bedrijfsprocessen komen ook bij ons in gevaar. Frustraties alom en helaas komen al die meldingen ook intern terecht bij applicatiebeheer. Wij zitten ook in de overgang naar HR Core Online en bouwen rapporten in YouForce Reporting. Project loopt gevaar.
Hier ook weer foute boel.
Ik heb ook weer vertragingen terwijl het gistermorgen om deze tijd beter ging.
Het is onacceptabel wat er aan de hand is. Bedrijfsprocessen komen in gevaar. Teamleiders proberen 's nachts in te loggen in hoop dat het dan rustig is en dat het werkt.
Ik verwacht van VismaRaet direct een oplossing en een compensatie naar de getroffen klanten. Of wordt de factuur automatisch kwijtgescholden ivm wanprestatie ?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.