Mijn Communities
Help
André Feijen
CONTRIBUTOR **

Wederom vertraging en foutmelding

door André Feijen

Alle inzet ten spijt, ik ervaar nog steeds een slechte performance. Schermen worden traag opgebouwd, 500-meldingen, etc.

Hoeveel geduld moeten we als gebruiker nog hebben? ðŸ¤”

36 ANTWOORDEN 36
Ronald_de_Vlam
CONTRIBUTOR **

door Ronald_de_Vlam

Ook bij ons is inmiddels een onwerkbare situatie ontstaan.

Ook weinig reactie vanuit de kant van Visma/RAET.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Vanmorgen om 7.00 uur ook al niet te doen. En dan zal het nog maar een beperkt aantal klanten zijn. En daarna kon ik collega's weer te woord staan die niet blij zijn.

 

Links onderin zien we wachten op proxytunnel ... wachten op westeurope-1.in.applicationinsights.azure.com ....

En natuurlijk de inmiddels bekende witte schermen :(.

Riny
CONTRIBUTOR ***

door Riny

Het is op dit moment niet werkbaar bij ons.

Peter Mekel
CONTRIBUTOR ***

door Peter Mekel

Ook hier is de performance van Self Service erg slecht

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Helaas ook hier hetzelfde verhaal. Inderdaad onacceptabel en niet meer uit te leggen aan gebruikers.

Bas van de Ven
CONTRIBUTOR **

door Bas van de Ven

Wij krijgen ook veel klachten van gebruikers omdat ook bij ons de Performance nog steeds erg slechts is.

Rianne Haars
CONTRIBUTOR **

door Rianne Haars

Wij ervaren ook zéér slechte performance!

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***

door Ingeborg Ebbers

Het is vandaag nog erger dan gisteren!

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Goede morgen allen (in het bijzonder André Feijen :))

Alle enkele dagen lijkt de performance zeer onder de maat te zijn. Ook wij bij GGZ instelling Karakter hebben hier zeer veel last van en de teneur onder de medewerkers en managers en verantwoordelijken begint nu vervelende vormen aan te nemen. Zouden we toegesproken kunnen worden in een online sessie wat er aan de hand is, zodat we met z'n allen op eenzelfde manier worden bijgepraat?

Joba1
CONTRIBUTOR ***

door Joba1

Wederom al voor 8 uur de eerste klachten binnen dat er niet te werken valt, kortom wij zien geen herstel of iets dergelijks tov de gisteren doorgevoerde verbeteringen.

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Wij ervaren ook traagheid. Nu lijkt SS wel vast te staan.

AngelaHeins_0-1664345431405.png

 

Victor Schoggers
CONTRIBUTOR ***

door Victor Schoggers

De piek van 08:30 is nog niet bereikt maar helaas hier ook al slechte performance en foutmeldingen..

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

Ook hier wederom een niet werkend systeem. Gistermiddag ging het een paar uur redelijk tot goed. Bedrijfsprocessen komen ook bij ons in gevaar. Frustraties alom en helaas komen al die meldingen ook intern terecht bij applicatiebeheer. Wij zitten ook in de overgang naar HR Core Online en bouwen rapporten in YouForce Reporting. Project loopt gevaar. 

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Hier ook weer foute boel.

Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma (Bijgewerkt ‎28-09-2022 08:02 door Hanneke Wiersma )

Ik heb ook weer vertragingen terwijl het gistermorgen om deze tijd beter ging.

Eddy Steeghs1
CONTRIBUTOR **

door Eddy Steeghs1

Het is onacceptabel wat er aan de hand is. Bedrijfsprocessen komen in gevaar. Teamleiders proberen 's nachts in te loggen in hoop dat het dan rustig is en dat het werkt. 

Ik verwacht van VismaRaet direct een oplossing en een compensatie naar de getroffen klanten. Of wordt de factuur automatisch kwijtgescholden ivm wanprestatie ?