Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Wie kan mij helpen aan een script voor de functiewaarde P01107?

door Lieke Sterk Huis

Aangezien wij in onze arbeidsovereenkomsten graag de volledige functienaam willen laten opnemen, heb ik een eigen rubriek gemaakt (E50000) de waarde/code hiervan heb ik gelijk getrokken met de waarde/code van rubriek P01107.

Hoe kan ik in Self Service zorgen dat dezelfde waarde overgenomen wordt met behulp van javascript?

Ik weet dat ik eventueel return_vP01107 kan gebruiken, maar krijg ik dan ook de waarde die meekomt?

6 ANTWOORDEN 6
Onno Muijzer
CONTRIBUTOR **

door Onno Muijzer

Dag Lieke,

Als ik goed begrijp wat je bedoelt, heb je een eigen rubriek E50000 gemaakt waar je een langere functie-omschrijving opneemt bij de 'Waarde' dan die toegepast kan worden in rubriekcode P01107, en bij E50000 gebruik je dezelfde code als bij P01107. Dan dien je in het formulier ook rubriekcode P01107 op te nemen (maar dat had je waarschijnlijk al). Neem het volgende Javascript op als postscript bij rubriekcode E50000: return(v_P01107#).

Vervolgens kun je in de template-editor de rubriek E50000 (nieuwe omschrijving) opnemen, en dan heb je -denk ik- wat je wilt; succes!


AAG maakt de zorg beter.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Waarom zou je niet gewoon P01107 gebruiken in de overeenkomsten? Je kan gewoon die gebruiken en dan kiezen voor NieuweOmschrijving toch? Zo doen wij het in ieder geval en dan komt gewoon de functienaam in de arbeidsovereenkomst

Knipsel.JPG

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Bas Menken - Gemeente Leiden, onze functienamen zijn te lang en daardoor afgekort. Dus dat staat niet netjes in de overeenkomst. En de omschrijving mag maximaal 50 tekens lang zijn. 

vroom
CHAMPION **

door vroom (Bijgewerkt ‎10-07-2023 09:09 door vroom )

In een andere rubriek neem je dan als script op:

GF_FunctieNaamLang(v_E50000#)

kan je proberen, maar ik weet niet zeker of dit werkt met andere rubrieken dan de P01107.

Of: 

GF_Rubriekwaardeomschrijving('E50000', v_E50000#)

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@vroom, helaas werkt het niet. Ik wil de waarde van rubriek P01107 laten terugkeren in mijn eigen rubriek E50000, zodat deze de volledige functiebenaming automatisch oppikt. Deze dient automatisch gevuld te worden. Nog andere ideeën?

vroom
CHAMPION **

door vroom

neem het volgende in het pre-script van E5000 op (als P01107 al in het formulier staat): a=GF_FunctieNaamLang(v_P01107#); return(a)

Weergave=text

Dat heb ik net gecontroleerd en dat werkt.