Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Workflow starten vanuit een andere workflow

door FBB Zorgboog

Weet iemand of het mogelijk is een workflow te starten vanuit een andere workflow?

En zo ja, hoe?

Ik heb de info gevonden een workflow te starten vanuit actieve signalering maar dat bedoel ik niet.

Of heeft iemand een oplossing voor onderstaande situatie/

 

Ik ben op zoek naar een praktische oplossing voor de volgende situatie:

  • Iemand heeft een flexcontract en dat moet een vast contract worden (of andersom).
    Dit betekent feitelijk dat het bestaande contract (DV) afgesloten moet worden en er een nieuw contract (DV) aangemaakt moet worden.
  • De huidige werkwijze is voor zowel de managers als voor de administratie erg omslachtig en tijdrovend.
  • We willen eigenlijk het afsluiten van het lopende DV en het aanmaken van het nieuwe DV loskoppelen:
    • Manager geeft via YF-mutatie de gewenste omzetting door en vermeldt daarbij uiteraard ingangsdatum (tevens einddatum actueel DV) , maar ook de nieuwe afdeling, functie etc.
    • De administratie verwerkt de YF-mutatie (actuele DV wordt hiermee beëindigd) en een nieuwe YF-mutatie (workflow) voor de aanmaak van een nieuwe DV wordt gestart.
  • Ik snap dat de aangeleverde informatie als afdeling etc niet automatisch meegenomen kan worden in deze nieuwe workflow maar het zou al prima zijn wanneer de workflow wel gestart zou kunnen worden zodat het aanmaken van dat nieuwe DV niet vergeten kan worden WF staat immers in de Te doen-bak)

Deze vraag per vergissing eerder aangemaakt onder Forum HR Core Beaufort, zie workflow starten vanuit een andere workflow - Visma Community

0 ANTWOORDEN 0