Mijn Communities
Help
Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

visma home pagina is niet bereikbaar en daardoor de support tegel ook niet

door Martijn den Brok

Zijn er meer mensen die het onderstaande probleem hebben? Ik heb 3 nieuwe collega`s toegevoegd via de mijn visma raet knop op de inlogpagina. Daar heb ik deze toegevoegd via mijn organisatie aan de mijn support. 

Ik ben nu al vanaf 1 juni! 😞 bezig om deze personen toegang te geven tot het helpdesk portaal van raet maar ze komen nog steeds op de startpagina van de community uit.

Support raet komt wel met oplossingen van cookies verwijderen en via incognito pagina inloggen maar het is voor deze medewerkers pas 1 keer gelukt om in te loggen. 

@Raet zouden jullie de bereikbaarheid van de support kunnen maken? 2 maanden om bij een knop te komen is wel een beetje erg niet?

3 ANTWOORDEN 3
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Dat advies is mij ook al een keer gegeven. Mijn antwoord hierop is dat er binnen onze organisatie met een firewall wordt gewerkt, waarvan ik denk dat dit bij de meesten zo is. Wanneer je via een incognito venster werkt, dan herkend de firewall je niet en moet je als nog inloggen. Wij hebben die tegel niet, maar dat komt omdat dit bij ons is uitbesteed. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

door Martijn den Brok

Dat is ook het rare hierin. Raet heeft nadat ik deze suppoprt gebruikers had toegevoegd ook nog een keer aangemaakt maar de tegel komt toch niet tevoorschijn. Ik ben wel met de servicedesk aan het heen en weer typen maar tot nu toe krijgen we alleen een tegel in een incognito modus. Raet zegt dat de tijdelijke internetbestanden en cookies verwijdert moeten worden maar dat is ook maar 1 keer gelukt. 

 

En als het de bedoeling is dat raet deze gebruikers aanmaakt waarom hebben we als beheerders dan wel de knop supportmedewerker toevoegen? dat geeft dan alleen maar ruis.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hier geen problemen. Wanneer wij een nieuwe gebruiker aan 4Me willen toevoegen, dan wordt deze altijd door V|R voor ons aangemaakt. Of is dit iets wat jullie zelf doen? Als de gebruiker niet is aangemaakt, dan is het logisch dat alleen de community beschikbaar is?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden