Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

VB 9

av Anonymous

Var hittar jag en handbok och funktionsbeskrivning av VB 9?

 

3 SVAR 3

av Annika Lindén Oleander

Hej KG,

Visma Business är flexibelt och anpassningsbart och en användarhandbok är därför något varje kund kommer överens om med sin Visma-partner. Det är din partner som känner till hur ni arbetar i systemet, vilka processer i er verksamhet systemet ska stödja, vilka funktioner ni använder och era eventuella anpassningar.

Release notes med information om nya funktioner i version 9 hittar du här

En presentation av vilka funktioner som är relevanta för er, och nyttan med uppgraderingen, får du av din partner.

(Informationen i hjälpfilen/on-line-hjälpen omfattar de fält och funktioner som finns som standard i Visma Business.)

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej Annika,

Om jag förstår dig korrekt så finns det ingen användarhandbok för Visma Business förrutom hjälpfilen?

Finns det någon presentation av VB version 9 och dess funktioner som vi kan ta del av innan vi uppgraderar?

Finns det någon lista över vilka funktioner/fält som ingår i standard versionen?

// KG

 

av Annika Lindén Oleander

Hej KG,

Visma Business har en hjälpfil och/eller koppling mot vår on-line-hjälp beroende på version. Med F1 öppnar du hjälpen och kan söka fram det avsnitt du är intresserad av. Med Shift F1 hämtar du hjälptexten för just det fält där du har placerat markören. För övrig dokumentation kontakta din Visma-partner.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här