för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
Hej,
Hur får jag fram en lista med attesterade tider, dvs där man kan se vem som har attesterat tiderna? Det är revisorerna som vill ha detta. Jag behöver listan för löneperiod 2109. Har redan startat upp löneperiod 2110.
Hej!
Det är den vanliga standardfunktionaliteten som finns i PX webb under Chef/Mina resultatenheter/Översikt/Anställda/ Tid-resor
Där hittar man alla tidrapporter per resultatenhet.
Om du har fler frågor avseende funktionalitet så hänvisar jag dig till PX-supporten som du kontaktar via mejl visma.control@visma.com
Mvh
Annci
Hej, blir inte klokare. Jag jobbar i AGDA PS och inte i Visma PX.
Då har du dessvärre lagt in din fråga i fel forum. Du har ställt din fråga till Forum för Visma PX.
Hej!
Det finns ingen samlingslista där du kan se vem som har attesterat tidrapporten.
Du kan däremot gå in på respektive tidrapport och se vem som har attesterat den om revisorerna vill göra stickprov.
För att få fram den info du eftersöker behöver en databassökning ske. Om du behöver hjälp med detta så blir det konsultation och du kontaktar då Visma via nedan mejladress.
Vänligen
Annci Hermansson
Hej igen, det är stickprov vi pratar om. Men vilken tidrapport menar du? Jag gick in på arbetstidsrapporter för augusti men kan inte se nån attestnotering.
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.