Mina produkter
Hjälp
Pär Simonsson
CHAMPION **

Attesterade tidrapporter

av Pär Simonsson

Hej,

Hur får jag fram en lista med attesterade tider, dvs där man kan se vem som har attesterat tiderna? Det är revisorerna som vill ha detta. Jag behöver listan för löneperiod 2109. Har redan startat upp löneperiod 2110.

5 SVAR 5

av Annci Hermansson

Hej!

 

Det är den vanliga standardfunktionaliteten som finns i PX webb under Chef/Mina resultatenheter/Översikt/Anställda/ Tid-resor

Där hittar man alla tidrapporter per resultatenhet.

 

Om du har fler frågor avseende funktionalitet så hänvisar jag dig till PX-supporten som du kontaktar via mejl  visma.control@visma.com

 

Mvh

Annci

 

Pär Simonsson
CHAMPION **

Hej, blir inte klokare. Jag jobbar i AGDA PS och inte i Visma PX.

Då har du dessvärre lagt in din fråga i fel forum. Du har ställt din fråga till Forum för Visma PX.

av Annci Hermansson

Hej!

 

Det finns ingen samlingslista där du kan se vem som har attesterat tidrapporten.

Du kan däremot gå in på respektive tidrapport och se vem som har attesterat den om revisorerna vill göra stickprov.

 

För att få fram den info du eftersöker behöver en databassökning ske.  Om du behöver hjälp med detta så blir det konsultation och du kontaktar då Visma via nedan mejladress.

visma.control@visma.com 

 

Vänligen

Annci Hermansson

Pär Simonsson
CHAMPION **

Hej igen,  det är stickprov vi pratar om. Men vilken tidrapport menar du? Jag gick in på arbetstidsrapporter för augusti men kan inte se nån attestnotering.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här