för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
Jag skulle vilja att det gick att delspara vid löneberäkning.
Exempel. Jag går in och kontrollerar dagligen, efter vecka 1 skulle jag vilja delspara den veckan. Och sedan efter vecka 2 osv. För om det är något som behöver korrigeras så behöver inte jag komma ihåg det fram tills dess att jag ska spara o låsa perioden.
Hej och tack för att du delar med dig av er situation. Löneberäkningen är komplicerad i hur den är uppbyggd, vi har väldigt många olika arbetstidsförläggningar att hantera, allt ifrån avstämning i beräkningar per dag/vecka/2veckor och per månad. Vi tror därför att det skulle krävas väldigt mycket av våra utvecklingsresurser för att uppfylla möjligheten att delspara lönen.
Vi vill gärna slå ett slag för kommentarsfältet nere till höger som kan vara till hjälp om ni vill ange information i era veckovisa avstämingar. Man vill ju gärna få till så mycket automatik som möjligt i TransPAs uträkning av lön, kanske kan vi hitta något mer som kan hjälpa er här, hör gärna av dig till oss i supporten så får vi höra mer om ert arbetssätt och se på möjligheter.
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.