Mina produkter
Hjälp
Andreas Pettersson
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Förbättringsförslag

av Andreas Pettersson

Jag skulle vilja att den lilla gröna snabbrapporteringsknappen försvinner på röd dag.

5 SVAR 5
Andreas Pettersson
ACTIVE CONTRIBUTOR **

av Andreas Pettersson

Kanske någon annan transPA användare kan bidra med vad dem tycker.

Andreas Pettersson
ACTIVE CONTRIBUTOR **

av Andreas Pettersson

Hej,

Jag tycker ändå inte det är orimligt att medarbetaren ska behöva ange arbetstiderna på tex midsommarafton när det ger övertid för hela dagen.

Hälsningar,

Andreas

Olof From
VISMA

Hej igen Andreas

 

Jag är nog inte riktigt med på vad du menar här. Om du hellre vill lägga ett mail till oss med er situation så går det givetvis bra, eller så skriver du vidare här så svarar vi. Tack

Olof From
VISMA

av Olof From

Hej Andreas. Vi ser då och då att anställda rapporterar tid på röda dagar trots att de i många lägen är arbetsbefriade med fullt betalt. Vi tycker att vi visar den röda dagen tydligt i tidrapporteringen och får de instruktion från arbetsledare att de endast ska rapportera tid när de verkligen har arbetat så ska ju inte detta behöva hända. Den gröna bocken känner vi att vi vill ha kvar till dom som arbetar enligt schema på röda dagar. Kanske kan du skicka ett internmeddelande till alla i tidrapporteringen och ge besked om de röda dagarna? Vi tycker det är väldigt bra att du skriver om utmaningar och ger förbättringsförslag här i användarstödet! Stort tack för din feedback. 

Andreas Pettersson
ACTIVE CONTRIBUTOR **

av Andreas Pettersson

Lyfter denna då det är allt för vanligt att tid rapporteras på röd dag trots att medarbetaren ej jobbat.

Tror att det enkla klicket på den lilla gröna knappen går av bara farten.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här