Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Kostnad för transpa

av Anonymous

Jag börjar undra om kostnaden är värt det med transpa. Det är ingen tjänst som är direkt billig åtminstone inte om du är ett mindre bolag med säg 10 anställda.

 

Räknar man ihop utbildningskursen, samt kvartalskostnaden och årskostnanden så blir det rätt dyrt. Speciellt om det skall spegla användarvänlighet i app. Det är ofta strul som att få korrekt data kopplat till färdskrivaren. Kluddigt och smått. Flera anställda som behöver en surfplatta (äldre) osv osv. 

 

Nu vet inte jag hur andra stämpelklockor är men jag funderar på avsluta visma och kanske prova ett annat varumärke. 

 

Eller finns det möjlighet att pausa? 

Tänker det borde ju ändå få gå med tanke på vad man investerat hos er? 

 

 

 

 

7 SVAR 7
Stonehill
CONTRIBUTOR **

av Stonehill

Å ni svarar genom att börja ta extra betalt om man vill ringa er för att få support????  Kommer det gå att maila och ber er ringa upp?  Det är inte så ofta jag ringer men när jag gör det så vill jag oftast ha hjälp på stört????

av Oscar Mattsson

Hej.

Vi har sett behov av att differentiera servicenivån och med nya tjänster och erbjudanden så hoppas vi kunna erbjuda ännu mer än tidigare, till de kunder som önskar det. För att göra det har vi sett oss tvungna att även ha ett Bas-paket där vi hänvisar till chat och e-post, och då kan det kanske upplevas så som du skriver.  När det är sagt så förhindrar vi inte någon att få hjälp när det är akut, även för kunder med bas-paketet, men då sker kontakten i första hand via chat eller e-post. Om vi inte kan avhjälpa ditt problem via dessa kanaler kommer vi självklart ringa upp dig,

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Jag kan bara hålla med Stonehill. När man vill ha supporthjälp så är det för att det har uppstått ett problem just då. Vi har många olika program på vårt företag och inte har de att man har en supportavgift för den ingår i årsavgiften. transPA bör nog tänka om här, anser jag. 

av Oscar Mattsson

Hej. 

Tack för synpunkterna! Det kommer säkerligen ske justeringar i Supportavtalet, men huvudsyftet är att presentera nya tjänster och erbjudande till de kunder som önskar. För att kunna erbjuda tex snabbare hantering av era ärenden, utökade öppettider, valfria utbildningar, massregistreringar i databasen eller varför inte en egen service manager så behöver vi också ha ett Bas-paket för de kunder som inte önskar detta, och utan att det skall kosta något extra, men alla kunder kommer att få hjälp när de behöver. Vi beklagar förstås om det upplevs som en höjning, men tex i Silverpaketet får du redan där bättre service än tidigare, då vi har utökat våra öppetider.

HannaGust
CONTRIBUTOR *

av HannaGust

Vi har också eftersök den där appen. Arbetet kring en app var igång på redan 2018 men inte kommit igång på 4 år? 

Våra chaufförer tycker inte heller om att gå in via webben i mobilen, då sidan inte är mobilanpassad och som TS säger - kluddigt och smått. Väldigt många som vill gå tillbaka till vårt gamla system, dock mer jobb för den som har hand om lönerna men nöjdare arbetare.

 

av Oscar Mattsson
Det är helt korrekt att vi varit igång med den nya mobilanpassade tidrapporteringen i lång tid, och jag är helt överens med att vi borde ha kommit längre under denna tid. Tyvärr har andra mer högprioriterade ärenden kommit emellan som vi har behövt att agera på. Vi har dock inte släppt arbetet utan fortsätter framåt. 
VI hoppas verkligen att er personal snart kan bli nöjdare med tidrapporteringen.
Vi har en pilotversion ute som ni redan nu kan börja använda. Hör av er till support.transpa@visma.com om det är intressant.

av Oscar Mattsson

Hej.

Det är bra att du utvärderar värdet med systemet. Vi vill ju självklart att det skall ge ett mervärde till dig som kund, både i form av bättre överblick och kontroll, men också i tidsbesparelse av adminstrativa uppgifter. 

Hör gärna av dig till support.transpa@visma.com så skall vi se på hur vi kan hjälpa till. 

Mvh Oscar Mattsson

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här