Mina produkter
Hjälp
Caarina
CHAMPION *

Ny Blankett - Anställningsbevis

av Caarina

En fundering när det gäller anställningsbevis som man kan skriva ut från transPA. När jag tittar på banställningsbeviset - Transportavtalet, Miljöarbetaravtalet och Utlandsavtalet så ser jag att det är den gamla blanketten som ligger i systemet, för LAS har ju ändrats fr o m 1 oktober. Så min undran är när kommer den att uppdateras eller är det något jag missat att jag behöver göra något själv i systemet? 

Caarina

7 SVAR 7
Olof From
VISMA

av Olof From

Hej! Vi är medvetna om denna förändring som skett och vi undersöker möjligheten att få in de saknade detaljerna i TransPAs nuvarande anställningsbevis. Ett alternativ i nuläget kan vara att logga in i Transportföretagens webb där man kan ta ut den sista sidan och använda som tillägg till TransPAs första två sidor i anställningskontraktet.

Petra Lundin
CONTRIBUTOR **

av Petra Lundin

Första sidan är ju inte heller korrekt.

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Nu är det så att den första sidan har ändrats också

Petra Lundin
CONTRIBUTOR **

av Petra Lundin

Hejsan

Nu har det gått en tid och ändringen gjordes i oktober som tidigare nämnds så min fråga, hur går det? Hoppas ni snart har en lösning så vi kan använda systemet fullt ut då vi ändå får betala fullt pris. 

Petra Lundin
CONTRIBUTOR **

av Petra Lundin

Hej

Jag undrar hur det går? 

Olof From
VISMA

av Olof From

Hej Petra

 

I nuläget har vi ingen ny information att ge, men håll gärna utkik i våra nyheter framöver. Det är den väg vi kommunicerar när nyheter kommer ut i produkten.

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Hej Nja det är ju ändrat också på första sidan, bl a visstidsanställning, kollektivavtal ruta. Men hoppas att ni löser det snarast.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här