Mina produkter
Hjälp
Caarina
CHAMPION *

Ny inloggning 2019

av Caarina

Läste under användartips att det ska bli nytt sätt att logga in sig i transPa  2019 men det står inte exakt datum när det startar och inte heller när deadline datumet är. Någon som vet? Mvh Caarina

4 SVAR 4
LenaFritzson
VISMA

av LenaFritzson

Hej Caarina

Tanken är att ni ska skicka ett mejl till oss för att aktivera Connect, ni väljer själva när ni vill komma igång med inloggningen då vi inte har möjlighet att aktivera alla kunder på en gång.

Ni kan redan nu börja använda Connect för företaget.  

Vi har som mål att alla våra kunder har aktiverat den nya inloggningen innan sommaren.

 

God Jul & Gott Nytt År!

 

 

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Vad bra, då vet jag.  En ytterligare fråga i detta ämne. Hos oss är det vår vd som är systemansvarig men han delegerar allt ( ej avtalet ) till mig. Måste han registrera systemanvändare eller kan jag göra det? 

 

Mvh Caarina Schüberg

Godkänd lösning
LenaFritzson
VISMA

av LenaFritzson

Om du har rättigheter till systeminställningar som systemanvändare kan du starta konverteringen genom att kontakta vår support.  För att se om du har rättigheterna starta klienten (löneberäkningen) välj arkiv -systeminställningar markera ditt namn klicka på ändra har du ikryssat systeminställningar har du rättigheterna du behöver.

image.png

 

I

 

Godkänd lösning
Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Tack, ja det har jag så då har det löst sig.

Mvh Caarina Schüberg

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här