Mina produkter
Hjälp
Andreas Pettersson
ACTIVE CONTRIBUTOR **

kommer inte in i transPA

av Andreas Pettersson

// Andreas

13 SVAR 13
Olof From
VISMA

av Olof From

Vi beklagar denna situation som dessvärre drabbar inloggningen och er upplevelse. Om ni inte lyckas logga in efter att ha utfört åtgärderna med att tömma cookies - var noga med att rensa mer än bara senaste timmen i valet som kommer upp - så vill vi gärna att ni stänger ner er webbläsare och därefter öppnar den på nytt. Prova då istället Vismas samlade inloggningssida home.visma.com. Logga in där med samma uppgifter (det är ju ert Vismakonto precis som vid inloggning till TransPA). Därefter trycker ni på TransPA-loggan och ser TransPAs startsida. Denna metod har visat sig fungera som sista åtgärd när det inte hjälper att ta bort cookies. 

 

Vi vill naturligtvis ge er en mycket bättre hänvisning framöver än "server error" vid framtida liknande fall och detta kommer vi arbeta för. Er upplevelse är jätteviktig för oss och driftsäkerhet och åtkomsten till TransPA ser vi som en självklarhet att den alltid säkerställs med så få och små avbrott som möjligt.

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Samma problem över ett halvår senare. tråkigt

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Hej kommer inte heller in i transPA

Caarina Schüberg

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Nu fungerar det efter att jag fick rensa cookies men tycker inte att man ska behöva göra det bara för att det blir en uppdatering i programmet

Ewla
CONTRIBUTOR *

av Ewla

Samma fel för mig, jag kör Edge.

Olof From
VISMA

av Olof From

Vi hade precis en annan kund nu som inte heller kom in i Google Chrome. Där blev sidan helt vit istället för att visa TransPAs startsida efter inloggning. Det fungerade fint i annan webbläsare. En uppdatering fanns tillgänglig i Google Chrome. Efter uppdatering till version 91.0.4472.77 i Chrome så fungerar det fint även där. Kontrollera gärna och testa om detta hjälper hos dig Johan

 

Mvh Olof

Maria A1
CONTRIBUTOR *

av Maria A1

Samma för mig. Kommer inte in i TransPA och får samma felmeddelande som du.

LenaFritzson
VISMA

av LenaFritzson

fungerar det inte efter ni har rensat Cookies & Cachade filer? kan ni  ringa till support om det inte hjälper så får vi koppla upp oss och titta ni når oss på 0524-48 00 00 tryck val 1

Andreas Pettersson
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Jo det funkade den här gången men det är nått tokigt med transPA som gör att jag måste flera gånger i månaden rensa. Då blir jag utloggad ur andra webbappar. 

Maria A1
CONTRIBUTOR *

av Maria A1

Det räckte inte att rensa cookies & cachade filer men när jag rensade "allt" så kom jag in.

LenaFritzson
VISMA

av LenaFritzson

Hej

Kan du prova att rensa cookies & cachade filer i din webbläsare och logga in på nytt på connect.mytranspa.com
 
eller prova att logga in på home.visma.com
 
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej! Inget av dina alternativ fungerar. Vore toppen om man kan få hjälp från er utanför kontorstid när ert system inte fungerar tillfredställande. Jag sitter på trafikledning och har just nu ingen aning om vilka pass och fordon som börjar när.

 

Mvh Johan

av Joakim Berntsson

Hejsan Johan. 
Vad är det som händer när du försöker logga in på TransPA.?
du får gärna skicka lite information, samt kontaktuppgifter till dig så kan vi kontakta dig. 
skicka till support.transpa@visma.com

MVH Joakim Berntsson

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här