Mina produkter
Hjälp
Olof Svedbom
CHAMPION *

Fel artikel öppnas i förfrågan Lagerförda artiklar

av Olof Svedbom

Hej

Om jag i förfrågan Lagerförda artiklar lägger in ett filter på artikelnamnet, t.ex. som börjar på "trx" som här nedanför och sen klickar på ett artikelnummer i listan (men ej första raden) så kommer ändå första artikeln i listan att öppnas.

OlofSvedbom_0-1637760742139.png

 

Listan:

OlofSvedbom_1-1637760846905.png

 

Klickar på TRX24054-4-RED men ändå öppnas artikel TRX24054-1-BLU.

OlofSvedbom_2-1637760919008.png

 

Är så i Chrome, IE, Edge och Firefox. Windows 10.

 

 

4 SVAR 4
Godkänd lösning
JonasFosselius
PARTNER

av JonasFosselius

Hej,

För mig blir det inte heller så. Jag har dock stött på problemet i en annan typ av förfrågan. Då vill jag minnas att det var att man hade kopplat ihop fler tabeller för att kunna visa mer data. Då var den gemensamma nyckeln mellan tabellerna inte rätt ihopkopplade. 

 

Kan även bero på om man har några villkor eller grupperingar i sin förfrågan. Kanske inte lösning på frågan men en start på var du kan leta.

Bifogar en bild på vart jag menar att tabellerna måste vara ihopkopplade rätt.

 

/Jonas Fosselius
Direktkonsult AB

Olof Svedbom
CHAMPION *

av Olof Svedbom

Tack för ditt svar! Jag testade mig fram genom att ta bort en tabell i taget för att se när det började fungera och det visade sig att det var vår partner som lagt till streckkoden i förfrågan som var fel. Exakt vad som är fel vet jag dock inte. Bifogar bild

Isac Falkenberg
PARTNER

av Isac Falkenberg

Hej Olof, 

 

Jag testade från mitt håll nu och jag upplever inte samma sak om dig? Hjälper det dig om du exempelvis rensar dina cookies och cacheminet? Blir det samma sak om du kör i inkognitoläget? 

_______________
Vänliga hälsningar,
Isac Falkenberg
Teamleader
Traventus AB
Olof Svedbom
CHAMPION *

Hmm, kanske beror på någon av våra anpassningar. Men nej, ingen skillnad i inkognito. Jag har flera olika användare som rapporterat in detta fel. Om jag gör enligt beskrivningen här tidigare så kan jag alltid upprepa felet oavsett användare, dator, m.m

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här