Mina produkter
Hjälp

Tre månader med Visma Net på Visma Software

av Rade Kocovski (Uppdaterad ‎13-03-2018 09:49 av Rade Kocovski VISMA )

Min senaste blogg skrev jag precis innan vi gick live med Visma Net, då lovade jag att jag skulle återkomma en tid efter implementationen. Känner att jag vill skriva av mig och dela med mig av mina erfarenheter och intryck så här långt efter ca 3 månaders användande. 

vnf.jpg

Egentligen är det alldeles för kort tid för att bedöma ett affärssystem, man brukar säga att första året är tufft för verksamheten och speciellt ekonomi avdelningen men jag vill ända passa att ge er lite inblick i vår värld. Hur har det varit då, de här tre första månaderna? Svaret är kort och gott TUFFT! 

 

Vi har samma utmaningar och problem som ni kära kunder! Tight med tid att testa ordentligt, saker som man inte tänkt på som dyker upp, funktionalitet man tagit för given som saknas osv osv. 

Det är tufft att byta helt enkelt, förändringar är aldrig lika enkla i praktiken som i teorin. 

 

Gjorde vi rätt som bytte system då?

 

ABSOLUT!

 

Jag är 110% övertygad om, vilket jag har varit hela vägen och det är att vi måste möta framtiden. Framtiden är Cloud, framtiden är digitalisering och framtiden är automatisering! 

Visma Net är allt ovan, det är det som jag försöker tänka på hela tiden och inte hänga upp mig på saker som inte fungerar för tillfället för de kommer lösas innan vi passerat ett års dagen. 

 

Jag håller er uppdaterade......... 

0 SVAR 0

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här