Mina produkter
Hjälp
Terenius
CONTRIBUTOR **

Visma Manager

av Terenius

I Visma manager appen så verkar det som filformatet jpg inte visas. Jag har tex ett underlag innehållande 3 png filer och 1 jpg. Mottagaren som ska attestera ser då bara png filerna. 

Det blir inte optimalt när den som attesterar inte kan granska underlaget. 

 

Tacksam för förklaring kring detta och lösning. 

 

4 SVAR 4

av Charlotte Mårtensson

 Hej ! Vi testade att lägga till en jpg i Approval och det funkade att visas i appen, kan vara så att den specifika jpg:en som kunden försöker visa är korrupt eller liknande. Hur ser det ut i appen  när detta händer?

Charlotte Mårtensson
Terenius
CONTRIBUTOR **

Hej Charlotte, det visas ingenting i appen. De tre filer som hade annat format syns men inte jpg filen. Jag vet inte hur jag kan se om filen i sig är korrupt. Om det enligt er ska fungera med jpg så gör jag så att jag håller ett öga nästa gång vi lägger in en jpg. fungerar det inte igen så återkommer jag i tråden. 

Hej !

 

Har du provat att öppna dokumentet och tittat på bilagorna i webben dvs Approval? Blir det samma fel då?Vi har inte fått fler ärenden om just detta. Du kan alltid skriva i direkt i appen om det inträffar igen. Det finns ett val under inställningar Leave Feedback, se nedan.  Givevis får du gärna höra av dig om det händer igen. 60278.jpg

 

Charlotte Mårtensson

av Charlotte Mårtensson

Hej !

Låter märkligt då vi har stödet i web dvs Approval. Jag återkopplar när jag fått mer info från vårt mobileteam.

Charlotte Mårtensson

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här