Mine produkter
Hjælp
Elisabeth Mortensen
CONTRIBUTOR ***

Feriepenge på lønseddel men ikke i bogføringsfilen

af Elisabeth Mortensen

Hvordan kan de være, at feriepenge opsparing til vore timelønnede ses på lønseddel og er indberettet til e-indkomst, men ikke er i bogføringsfil, som det ellers hidtil har været?

 

8SVAR8
Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

DU mangler at opdater din kontoplan med de nye lønarter til den nye ferielov. Du finder lønarter der skal bogføres i vejledning 'Kom godt i gang med ny ferielov - bogføring' her på vores hjemmeside under Vejledninger.

Elisabeth Mortensen
CONTRIBUTOR ***

Det undrer jeg mig over, da vi jo netop har betalt jer for at hjælpe os med lige den opgave.

Jeg vil meget gerne have en opringning, da det er umuligt at komme igennem til jer pr. telefon.

Jeg ringer til dig :O)

 

Anja

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous (Opdateret ‎21-10-2020 15:21 ( )

Hej Anja,

 

Vil du måske også kigge på vores ordre ifm. tilretning af kontoplan, som blev oprettet d. 30/9?'

Order Id 1095

Jeg skal til at køre løn igen i morgen og det betyder desværre, at vi kommer til at mangle den korrekte bogføring også for oktober.

På forhånd tak.

Marina

af Anja Bogaerdt

Hej Marna

 

Er det et sagsnr. eller et webordre nr? Send dit kundeforholdsnummer, så jeg kan undersøge om der er oprettet en sag.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Anja

 

Det er ordre nummer.

Kundeforholdsnummer er 00000568

 

 

 

 

Godkendt løsning
Thor Lundehoj
VISMA

af Thor Lundehoj

Hej @Anonymous,

 

Jeg beklager at din ordre fra shoppen er blevet tabt imellem to afdelinger! 


Dog kan jeg forstå på mine kollegaer at du er blevet kontaktet, og at ordren er sendt videre til behandling i den rette afdeling. 

 

Derfor tillader jeg mig at ændre status på dette opslag, som værende løst ved dette svar.

 

Du ønskes en rigtig god weekend 🙂 


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

af Anja Bogaerdt

Hej Elisabeth

 

Det lyder som om du mangler de nye lønarter til ny ferielov i din kontoplan. Prøv at se denne vejledning:

https://community.visma.com/t5/Vejledninger-i-Visma-Lon/Kom-godt-i-gang-med-ny-ferielov-Bogforing/ta...

 

Det er afsnittet 'Løbende beregning af feriepenge'.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.