for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Jeg har 2 medarbejdere der har aftale 1 uges ekstra ferie, men det kan man ikke tildele i den nye ferielov.
Har prøvet at tildele Aftalefri, lønart 3400, når jeg simulerer en fremtidig lønseddel står de 5 dage oppe i teksten, men ikke i sum feltet i nederste højre hjørne (så de kan se deres saldo).
Er der nogen her der ved hvordan det fungerer?
Løst! Gå til løsning.
@PiaSkovAndreasen jeg var nødt til at kontakte hotline, hvis man ønsker at få aftalefridage med på lønsedlen skal det tilkøbes til den nette sum af 2599,00 :-(, så må finde en kreativ løsning.
Hej - jeg ved ikke men er det ikke et spørgsmål om hvilken lønseddel du bruger på medarbejderen? Jeg selv har et par stykker der har Overenskomstdage - og disse har jeg for nemhedsskyld tastet, som seniordage og de har figureret i bunden af lønsedlen, indtil vi var nødsaget til at skifte lønseddels udseende pga andre nyttigere oplysninger 😉 god weekend.
Tak @PiaSkovAndreasen , den sidste del mht opsætning fraværssaldi er vel "blot" for at få en boble med saldo - den vil jeg nemlig undlade da det kun er 2 medarbejdere som har dette 😉
Jeg prøver de andre to for at se om det gør nogen forskel på lønseddel. mvh Inger
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.