Mine produkter
Hjælp
LGHansen
CHAMPION ***

Betaling til Feriekonto den 25/2 og ikke den 28/2 - Deadline februar løn rykket en dag frem

af LGHansen

Er der andre der har oplevet at betaling af fratrådte funktionærers feriepenge til feriekonto i denne måned er sat til den 25/2 - På den måde er der deadline for afslutning en dag før normalt!

 

Er der nogle som kender til et sted jeg selv kan rette datoen til den 28/2?

 

På forhånd tak for hjælpen.

4SVAR4

af Susanne Persson1

Hej, har kigget lidt på denne og kan se det er en efterregulering for januar I har lavet. Og når man laver en efterregulering så følger den ikke de faste datoer, men førstkommende mulige.  🙂 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Hej Susanne, Gælder det altid at afleveringsfristen rykkes en dag frem hvis der er medarbejdere med regulering af feriepenge? På forhånd tak for svar. /Lene

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Tak for svar. Hvordan bliver førstkommende mulige den 25/2. Det forstår jeg ikke?

Vil det sige, hvis jeg venter med at sende lønnen til torsdag morgen, så vil systemet automatisk rette til den 28/2?

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Kan se at det ikke er alle funktionærer som afregnes den 25/2. Har også enkelte timelønnede som afregnes den 25/2.

Jeg opretter en sag hos Visma Løn, men da behandlingstiden er så lang, så når det nok ikke at blive rettet inden februar deadline.

Så OBS godkendelse vil være torsdag i stedet for fredag, hvis du har samme problem som mig.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.