Mine produkter
Hjælp
Birgit123
CONTRIBUTOR **

Fejl på lønseddel i feriepenge totalt

af Birgit123 (Opdateret ‎25-03-2024 11:31 af Birgit123 )

Vi har konstateret at der er fejl i feriepenge totalt i år. Saldoen tager feriepengehensættelse med fra sidste lønkørsel 2 gange.

Iflg. kundeservice, viste Hanne godt det var en fejl og havde fået af vide at det nok skulle bliv rettet til næste lønkørsel. Det håber vi så at de har styr på.  Jeg synes umiddelbart det er mærkeligt at de ikke får løst fejlen når de ved det - eller som minimum oplyser os bruger at der er et problem og at der vil blive rettet op på det.

5SVAR5
Birgit123
CONTRIBUTOR **

af Birgit123

Jeg har prøvet at stemme feriepenge af idag. Saldo på feriekonto stemmer med min bogføring. Men afstemningsliste vedrørende feriepenge jeg trækker ud, stemmer slet ikke med samme beløb. Når en en medarbejder ikke har brugt af sine feriedage burde bruttoferiepenge og restferiepenge jo være det samme. og det er det ikke på nogen af vores medarbejdere. 

Jeg er bange for at Visma løn ikke har styr på hvad det er de har været inde at opdatere på. Jeg må kontakte Susanne igen. 

Trine Storgaard
CONTRIBUTOR *

af Trine Storgaard

Hej Susanne

Vi var ramt af samme fejl - vores kundeforhold er 1444.

Det haster dog ikke på samme måde - jeg kører først løn i næste uge, men vil gerne kunne melde ud på forhånd til medarbejderne. Jeg har også lidt differencer mellem Feriepengeinfo og Visma, som jeg også gerne vil kigge på med dig:-)

Rigtig god dag

KarinaJ
CONTRIBUTOR **

af KarinaJ

Hej Birgit, 

vi er lidt nysgerrige på om I også stadig har fejl i visningen på lønsedlerne ? 

Vi har fejl i flere af vores timelønnedes feriesaldi. Ferieregnskabet stemmer, men saldi på mange lønsedler stemmer ikke.  Vi har fået oprettet sag hos Visma, men nu har vi lige kørt den tredje 14-dags lønkørsel med fejlen, uden at den er blevet rettet. 

Mvh. Karina J

af Susanne Persson1

Hej Karina

Hvilken kundeforhold drejer det sig om?

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
KarinaJ
CONTRIBUTOR **

af KarinaJ

Hej Susanne,

det er 1792. Bl.a. ma.1304.

Mvh. Karina 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.