Mine produkter
Hjælp
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Ferie- og feriefrisaldi vises ikke korrekt på lønsedlen

af Benjamin Nielsen

Godmorgen kære Visma,

 

Jeg kan se at releasen i aften desværre ikke er gået som håbet - men nok som forventet

😕

 

Jeg har netop kørt en løn frem og kan konstatere at jeg nu IKKE får vist mine feriefritimer, til gengæld får jeg vist feriesaldi for indeværende år både body'en og i saldofeltet i nederste højre hjørne.

 

Jeg kører løn tirsdag morgen og vil gerne vide om jeg skal begynde at forfatte en informationsmail til mine kollegaer omkring de nye udfordringer på lønsedlen, eller om I bruger weekenden på at justerer yderlig på lønseddelslayouterne?

 

God dag 🙂

 

Mvh Benjamin

 

PS: Jeg anvender lønseddelslayout 2!

7SVAR7
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Hej @Susanne Persson1 Begge mine layouts har også stadigvæk ferie i bodyen og i nedre højre hjørne. Det var vel ikke meningen? Når det at blive rettet i denne måned?

af Susanne Persson1

Hej Benjamin, du har ikke rettet i dit lønseddelslayout i mellem tiden mens vi har haft disse visningsfejl?  jeg vil gerne tale med dig men for at jeg kan dette skal jeg bede dig om at oprette en sag hvor du skriver dine oplysninger, der må ikke noteres kontakt oplysninger herinde.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Hej Susanne,

 

Vi har anvendt lønseddelslayout 2 siden juni 2016 og har aldrig fået lavet særopsætning af saldofelterne. Opsætningen er helt standard. 

 

Du er velkommen til at teste selv på kundeforhold 1649 og I må gerne kontakte mig på bin@kruger.dk, men jeg er i møde i dag frem til kl. 13.30 🙂

 

Mvh Benjamin

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hvor er det man ser hvilken layout man bruger?

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej - du kan gå ind opsætning, stillingskategori og der se hvilken lønseddel der er tilknyttet, husk at tjekke alle stillingskategorier, hvis I har flere 😉 God weekend.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

mange tak for hjælpen 🙂

Hej Benjamin, ja vi har desværre konstateret at feriefritimerne er væk her til morgen,  jeg har fejlmeldt det. Beklager

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.