Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Feriefridag overført til visma tid

af Anonymous

Vi har pr 1st september 2021 tildelt medarbejderne nye feriefridag i visma Løn og dette fremgår korrekt på lønsedlerne.

 

Spørgsmålet er:

a) hvorledes får man disse nye tildelte feriefridag (fra visma løn) vist ovre i visma tid (visma tid viser nemlig kun i øjeblikket kun feriefridage status fra sidste år). 

 

b) Samtidig vises disse nye tildelte feriefridage heller ikke i visma tid app (på telefonen), men det er nok samme spørgsmål/svar som under a). 

4SVAR4
Mette S
CHAMPION **

af Mette S
Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Hej Henrik

Du kan finde en vejledning i Visma Time, som beskriver, hvordan du gør.

Jeg kunne desværre ikke copipaste linket hertil.

vh Mette

 

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

hej Mette, tak, men jeg ved ikke hvor henne i visma time (altså www.vismatid.dk) at jeg skal lede efter vejledninger....??

af charlottewahl

Hej Henrik

 

Vejledninger findes her på Community under Visma Time -> vejledninger. Jeg vedhæfter de relevante vejledninger her. I første omgang skal du have tilskrevet de manglende feriefridage på medarbejderne. Detil bruger du "opskrivning af saldi" vejledningen. Hvis du ønsker det, kan du dernæst opsætte systemet til automatisk at tilskrive dagene/timerne til næste år den 1/9-22. Dertil anvender du "Opsætning af ferietilskrivning" vejledningen.

Har du brug for hjælp er du velkommen til at kontakte os på time.support@visma.com

Hilsen Charlotte

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.