Mine produkter
Hjælp
MIJ
CONTRIBUTOR **

Rekvirering af skattekort

af MIJ

Er jeg den eneste der har problemer med at rekvirere skattekort på nye medarbejdere? 

Jeg har nu ventet i et par timer og der er stadig ikke hentet skattekort.

 

Vh. Mie

2SVAR2
Godkendt løsning
MIJ
CONTRIBUTOR **

af MIJ

Hej Thor.

 

Jeg har ikke fået svar på mit spørgsmål, men det har løst sig selv. Det tog en hel dag, men så blev mine skattekort også rekvireret. 

Vh. Mie

af Thor Lundehoj

Hej @MIJ,

 

Har du fået svar på dit spørgsmål?

Jeg kan se at du ikke har fået svar fra andre brugere af Visma Community, og vil derfor foreslå at du kontakter vores hotline på telefon: +45 8897 9700 eller via vores chat ude i højre hjørne, hvis du fortsat har spørgsmål.

Visma Community forum er beregnet til at få svar af andre brugere og i visse tilfælde (hvis muligt) af Visma support. Desværre ser det ikke ud til at support har haft mulighed for at besvare dit opslag.

Hvis du har lyst og mulighed for det, må du gerne tilføje en kommentar med svaret på dit spørgsmål, så andre brugere efterfølgende vil kunne få glæde af det svar, som du har fundet frem til

Du ønskes en god dag


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.