Mine produkter
Hjælp
Tingam
CONTRIBUTOR **

Feriekort - anmodning om feriepenge og afholdelse af ferie

af Tingam

Hvordan håndterer jer der har medarbejdere på feriekort, balancen mellem anmodningerne fra Virk, og afholdelsen af ferie?

4SVAR4
Pia Korntved
CONTRIBUTOR *

af Pia Korntved

Udbetaler ikke feriepengene før end de er registreret (og stemmer i antal)

Tingam
CONTRIBUTOR **

af Tingam

Ja noget i den retning. Vi skal jo sikre at medarbejderne får holdt deres ferie, og hævet deres feriepenge. Afholdelse og hævning rammer nødvendigvis ikke samme lønkørsel.

Nu hvor lederne skal sikre at medarbejderne får afholdt det sidste ferie, så står jeg lidt i en hovedpine, når fraværs registreringen og de uhævede feriedage der er tilbage ikke stemmer overens, bare sådan tilnærmelsesvist.

Jeg har ikke selv siddet med feriekort før, så jeg ville høre nogle gode input. 

Sabrina_Geveko
CONTRIBUTOR *

af Sabrina_Geveko

Okay, det giver mening.

Her sletter jeg alle anmodninger fra virk.dk, hvis de ikke er fra nuværende eller tidligere lønperiode. Grunden til tidligere er jo at nogen kan have glemt at søge. Ved ikke om du gør det samme? 

Jeg lægger meget af ansvaret over på medarbejderne. Det er deres ansvar at tjekke om deres saldo stemmer overens. 

 

 

Sabrina_Geveko
CONTRIBUTOR *

af Sabrina_Geveko

Hvad mener du helt præcist?

Hvordan jeg tjekker om det trækning af feriedage stemmer overens med anmodningerne eller? 

Hilsen Sabrina

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.