Mine produkter
Hjælp
Susanne123
CHAMPION ***

Forsvinder "forum" når community lukkes?

af Susanne123

Jeg er og har været rigtig glad for funktionen med at kunne spørge i forummet og få svar fra alle, ikke kun medarbejdere hos VISMA. Med varslingen om at community lukker og rykkes over på den nye kundeportal, forsvinder denne funktionelle mulighed så?

9SVAR9
VV Payroll
CONTRIBUTOR ***

af VV Payroll

Hejsa

Ved ikke om du er bekendt med det, men der er en lignende netværksgruppe på LinkedIn der hedder Netværk for lønbogholdere og andre der arbejder med løn og HR. Men her kan man også spørge i åbent forum og få sparring.

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Det var jeg ikke klar over, så tak for det, jeg har anmodet om at blive en del af gruppen. Jeg har dog svært ved at forestille mig at det bliver det helt samme. Jeg logger på community næsten dagligt, det gør jeg desværre ikke på LinkedIn, så jeg tænker, ud over at det er for alle, også at der vil være langsommere svar. 

Tingam
CONTRIBUTOR ***

af Tingam

Ja brug den. Den har jeg oprettet. 🙂  Der er ikke så mange der skrive i den, men det er også en åben gruppe, det skal man vide. Gruppen er dog ikke system specifik, men det betyder ikke, at man ikke kan stille spørgsmål til sit system. Vi er jo mange i samme båd. 

af Susanne Persson1

Hej

Ja Forum forsvinder, vi kan klart anbefale vores Netværksgruppe, Riget. Skriv evt.til Rene Krieger rc@rigetnet.dk                                       Vi har en artikel om et møde der var sidste år, du kan evt læse lidt om det derinde.  https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-Lon/Gratis-tilbud-Kom-med-til-et-uforpligtende-netvae...

God dag

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Som de andre siger, er det en kæmpe forringelse at vi ikke får mulighed for at kommunikerer med hinanden uden om et netværk som koster mindst 12.000 kr., og som i øvrigt er meget mindre end hvis alle har muligheden for at svare.

Øv øv..

Lone Dreyer
CONTRIBUTOR **

Der er da virkelig stor forskel på at kunne stille spørgsmål i et forum, og så sidde til 4 fysiske netværksmøder om året, så jeg mener ikke det på nogen måde kan sammenlignes. 

Tingam
CONTRIBUTOR ***

af Tingam

Hvor er det synd. Der er mange arbejdsgivere der ikke vil betale så mange penge for et netværk.

MIJE
CONTRIBUTOR **

af MIJE

Hej Susanne.

Jeg tror vi er mange som er utrolige ærgerlige over at Forum lukker. Det er virkelig en forringelse af jeres service.

Så er alternativet et hundedyrt netværk, det synes jeg slet ikke er optimalt. 

beb21-Mosscopen
CONTRIBUTOR ***

af beb21-Mosscopen

Jeg kan ikke finde videoer - er de slettet.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.