Mine produkter
Hjælp
LotteKahl
CONTRIBUTOR ***

Indberetning statistik fejlet

af LotteKahl

Hej

Jeg kan se, at vores strukturstatistik for 2023, der skulle indberettes i dag, er fejlet. 

DA Statistik skriver på deres hjemmeside, at de har IT-problemer, og at fristen for indberetning derfor er rykket til d. 24/1.

Sørger Visma for at koordinere med DA Statistik, så indberetningen går igennem? Eventuelt gensender oplysningerne, hvis det er nødvendigt?

 

mvh Lotte Kahl

6SVAR6
Godkendt løsning
LotteKahl
CONTRIBUTOR ***

af LotteKahl

Jeg kunne se, at vores tal er registreret hos DA statistik, da jeg tjekkede i går aftes.

LotteKahl
CONTRIBUTOR ***

af LotteKahl

Jeg ringede til DA statistik i går og spurgte til det. De sagde, at de havde filerne og ville sørge for at få dem indlæst, så vi skulle ikke gøre yderligere. Jeg kan dog stadig ikke se, at vores tal er blevet registreret, når jeg logger ind på deres side. 

Jesper Daugbjerg
CONTRIBUTOR ***

af Jesper Daugbjerg

Hej

Visma skriver

Grundet tekniske udfordringer har det ikke været muligt, at levere statistik til DA  og DS statistik.

Vores teknikere er i dialog med DA og DS, og vi forventer en løsning snarest.

 

Der vil komme en status i morgen, den 23 januar ca. kl. 11.00

Povl
CONTRIBUTOR **

af Povl

Er der noget nyt på denne sag?

Jesper Daugbjerg
CONTRIBUTOR ***

af Jesper Daugbjerg

OPDATERET: Forsinket levering af statistik

 
‎22-01-2024 15:38
af Susanne Persson1 (Opdateret ‎23-01-2024 10:38 af RikkeJB

 

Grundet tekniske udfordringer hos Dansk Arbejdsgiverforening har det ikke været muligt at levere statistik til DA  og Danmark Statistik.

Vi forventer, statistik afleveres d. 24. januar jf. seneste meldinger fra DA. 

 

Bemærk, vi har fået bekræftet at I ikke vil modtage rykkere for forsinket levering fra hverken DA eller DS.

Jesper Daugbjerg
CONTRIBUTOR ***

af Jesper Daugbjerg

OPDATERET: Forsinket levering af statistik

 
‎22-01-2024 15:38
af Susanne Persson1 (Opdateret ‎23-01-2024 10:38 af RikkeJB

 

)

Grundet tekniske udfordringer hos Dansk Arbejdsgiverforening har det ikke været muligt at levere statistik til DA  og Danmark Statistik.

Vi forventer, statistik afleveres d. 24. januar jf. seneste meldinger fra DA. 

 

Bemærk, vi har fået bekræftet at I ikke vil modtage rykkere for forsinket levering fra hverken DA eller DS.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.